گزینه‌های روی میز انگلیس برای روسیه

همزمان با اینکه انگلیس و متحدان، روسیه را به خاطر حمله به اوکراین با اعمال تحریم‌هایی مجازات کرده‌اند، وزیر امور خارجه انگلیس هشدار داد که تحریم علیه همه چیز و همه کس روی میز است.

گزینه‌های روی میز انگلیس برای روسیه

به گزارش منیبان از اسکای نیوز، لیز تراس، وزیر امور خارجه انگلیس در شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو گفت: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه مسئول تلفات غیرنظامی و فرار بیش از 500 هزار تن از اوکراین است؛ آماری که به سرعت در حال افزایش است.

وی افزود: دستان پوتین به خون آلوده است نه تنها خون اوکراینی‌های بی‌گناه بلکه خون مردانی که آنها را به سمت مرگ فرستاده است.   

تراس گفت: ما از وزن جمعی‌مان که نیمی از اقتصاد جهان را تشکیل می‌دهیم، استفاده می‌کنیم تا تامین بودجه از ماشین جنگی پوتین را قطع کنیم و ما از طریق این تحریم‌ها، شدیدترین هزینه‌های اقتصادی را اعمال می‌کنیم و مردم عادی روسیه کم کم خود را در صف‌های بانکی خواهند یافت و شاهد افزایش نرخ بهره بانکی خواهند بود.

وی تصریح کرد:‌ این پیامدها تنها با ادامه این درگیری از نظر وسعت و شدت بیشتر خواهند شد. ما در تلاشیم تا دولت پوتین را با تنگ‌تر کردن اوضاع و شرایط بیشتر تحت فشار بگذاریم.

لیز تراس افزود: ما به دنبال بالاترین رده سران و نخبگان روسی هستیم و پوتین و همه کسانی که در تعرض او شریک هستند را هدف می‌گیریم. تحریم علیه همه چیز و همه کس روی میز است.

ت ت
کدخبر: 69431 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها