جنتی:

می‌توانیم کاری کنیم که فقیر نداشته باشیم/ حرف‌ها باید نتیجه عملی داشته باشند

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: موردی که مورد نظر بنده است عنایت به قشر محروم جامعه است، این قشر بسیار سختی می‌کشد و حتی تصور وضعیت آن هم سخت است، کما اینکه حضرت علی (ع) طاقت نداشت فقیر و گرسنه ببیند. توان ما بسیار بسیار محدود است اما تا حد توان می‌توانیم کاری کنیم که فقیر نداشته باشیم.

می‌توانیم کاری کنیم که فقیر نداشته باشیم/ حرف‌ها باید نتیجه عملی داشته باشند

به گزارش خبرنگار سیاسی منیبان، آیت‌الله احمد جنتی، رئیس مجلس خبرگان رهبری در نهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری دوره پنجم، ضمن عرض خیر مقدم به اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت: امیدوارم در این جلسه که آخر سال برگزار می‌شود، هم در مواردی که مربوط به خبرگان است و هم در مواردی که خارج از آن است،نتایج بسیار خوبی داشته باشیم. 

وی افزود: منظور از مسائل این است که برای افراد فقیر، گرسنه که وضع مالی خوبی ندارند و مسائل مختلف تصمیمات مناسبی بگیریم. در حقیقت حرف‌هایی که می‌زنیم باید نتیجه عملی داشته باشند نه اینکه فقط حرف باشند.  انشاالله خداوند به ما اخلاص، ایمان و معرفت بدهد. 

جنتی ضمن تاکید بر رسیدگی به قشر محروم جامعه ادامه داد: موردی که مورد نظر بنده است عنایت به قشر محروم جامعه است، این قشر بسیار سختی می‌کشد و حتی تصور وضعیت آن هم سخت است، کما اینکه حضرت علی (ع) طاقت نداشت فقیر و گرسنه ببیند. توان ما بسیار بسیار محدود است اما تا حد توان می‌توانیم کاری کنیم که فقیر نداشته باشیم.

 

ت ت
کدخبر: 70647 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها