فتح هم منتقد اعدام شد

جنبش فلسطینی فتح از جامعه جهانی خواست تا اسرائیل را به خاطر جنایات خود پاسخگو کند، رهبران آن را در دادگاه‌های بین‌المللی محاکمه کند و از اتخاذ استانداردهای دوگانه در قبال ملت فلسطین با دیگر ملل جهان پرهیز کند.

فتح هم منتقد اعدام شد

به گزارش مُنیبان از روسیا الیوم،‌ محمد ربیع، سخنگوی جنبش فلسطینی فتح در یک نشست خبری اعلام کرد که همزمان با درگیری کشورهای جهان با ماجرای جنگ در شرق اروپا، مقامات رژیم صهیونیستی اقدامات خشونت‌آمیز خود را در قبال ملت فلسطین افزایش داده‌اند.

وی افزود: رژیم اشغالگر سابقه طولانی و مستمر در اعدام‌های میدانی دارد و سیاست سازمان یافته و عمدی کشتار غیرنظامیان بی دفاع فلسطینی را دنبال می‌کند.

ربیع توضیح داد: سیاست کشتار و اعدام بدترین شکل تروریسم سازماندهی شده توسط سربازان اسرائیلی است که با تصمیم قبلی و با حمایت مقامات رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد.

او تاکید کرد که سکوت مجامع بین‌المللی در قبال جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی، آن را در ارتکاب جرایم بیشتر علیه فلسطینی‌ها ترغیب می‌کند.

سخنگوی جنبش فلسطینی فتح، استانداردهای دوگانه کشورهای غربی در محکومیت جنایات علیه غیرنظامیان را محکوم کرد و گفت؛ نباید انسان‌ها را نسبت به مذاهب و نژادشان طبقه‌بندی کرد.

او افزود: در صورت اعلام همدردی و اتخاذ مواضع حمایت طلبانه از مردم اوکراین،‌ ملل دیگر که سالیان درازی است درگیر جنگ و اشغالگری هستند همچون ملت فلسطین نیز مستلزم حمایت هستند.

وی همچنین خواستار عدم اتخاذ استانداردهای دوگانه در مورد وضعیت فلسطین، مسئول دانستن اسرائیل برای جنایات خود، محاکمه رهبران آن در دادگاه‌های بین‌المللی و حمایت بین‌المللی از مردم بی دفاع فلسطین شد.

ربیع در ادامه صحبت‌های خود، احیای کامل حقوق مشروع فلسطینیان، حق تعیین سرنوشت خود و ایجاد کشور مستقل فلسطینی با پایتختی قدس را خواستار شد.

ت ت
کدخبر: 70740 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها