آمریکا رهبر این کشور را رفع تحریم کرد؟

روزنامه الشرق الاوسط به نقل از یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور تحریم بشار اسد و مقامات سوریه را لغو نخواهد کرد.

آمریکا رهبر این کشور را رفع تحریم کرد؟

به گزارش مُنیبان، روزنامه الشرق الاوسط به نقل از یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: آمریکا بر موضع ثابت خود درباره عدم سهل انگاری و کوتاهی در اعمال تحریم‌ها علیه نظام بشار اسد، رئیس جمهور سوریه و همچنین مناطق تحت سیطره این کشور تأکید دارد.

این سخنگو گفت: دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا با هرگونه تلاش برای بازسازی مخالف است و در موضع ثابت خود درباره این مسئله کوتاهی نخواهد کرد تا زمانی که پیشرفتی در روند سیاسی حاصل شود.

وی تأکید کرد: هیچ تحریمی علیه بشار اسد و نظامش لغو نمی‌شود. واشنگتن همچنان با سازمان ملل، هم پیمانان و شرکای بین المللی برای تشویق تمام تلاش‌های ممکن در پیشبرد حل بحران سوریه و پیشرفت در تمام ابعاد قطعنامه ۲۲۵۴ شورای امنیت در تماس است.

این سخنگو به حمایت آمریکا از گی‌یر پدرسن، فرستاده ویژه سازمان ملل و تلاش‌هایش برای حل سیاسی بحران سوریه اشاره و تأکید کرد: "ما از کمک انسانی به سوریه حمایت می‌کنیم و به مذاکرات با تمام اعضای شورا درباره این مسئله ادامه می‌دهیم."

ت ت
کدخبر: 71616 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها