واکنش کتائب حزب‌الله به حمله موشکی سپاه به موساد: دست شما درد نکند!

گروه‌های مقاومت عراق از درخواست برای تحقیقات درباره حضور موساد در اقلیم کردستان این کشور استقبال کردند.

واکنش کتائب حزب‌الله به حمله موشکی سپاه به موساد: دست شما درد نکند!

به گزارش مُنیبان از شبکه خبری المیادین، شیخ اکرم الکعبی، دبیرکل جنبش النُجَباء عراق در سخنانی اظهار کرد: عملیات اربیل لانه‌های صهیونیست‌ها را هدف قرار داد که در آغوش خانواده‌ای معروف به مزدوری هستند.

وی گفت: این خانواده برای تضعیف و تکه تکه شدن عراق و تحقق هدف جدایی، به دشمنان عراق پناه می‌دهد.

الکعبی در ادامه تاکید کرد: پناه دادن خانواده بارزانی به گروه‌هایی از موساد صهیونیستی به هر طرفی این حق را می‌دهد که آنها را هدف قرار دهد.

الکعبی همچنین از درخواست برای تشکیل کمیته تحقیق درباره حضور موساد در اقلیم کردستان عراق استقبال کرد و افزود: این کمیته باید از طرفی تشکیل شود که حاکمیت عراق را بر اربیل تثبیت کند و به شورش آن پایان دهد.

وی ادامه داد: از ادعای برخی مبنی بر بی‌اطلاعی از حضور اسرائیلی‌ها در اربیل تعجب می‌کنیم.

الکعبی همچنین گفت: دست کسانی که از ما در مقابل داعش و موساد اسرائیل حمایت کردند درد نکند و اخباری مبنی بر کشته شدن شماری از نیروهای آن (موساد) به دست ما رسیده است.

کردان‌های حزب‌الله عراق نیز در بیانیه‌ای در این باره تاکید کرد: بمباران پایگاه پیشرفته رژیم صهیونیستی توسط ایران، در پاسخ به حمله چند هفته قبل صهیونیست‌ها از خاک عراق به ایران انجام شد.

گردان های حزب الله عراق بار دیگر خواستار اخراج نیروهای خارجی از این کشور شد.

در این بیانیه آمده است: کسانی که نگران حاکمیت عراق شده‌اند در گذشته و زمانی که نیروهای عراق هدف قرار گرفتند، کجا بودند؟ آیا ما به دو اردوگاه تقسیم شده‌ایم که یکی از مقدسات دفاع می‌کند و دیگری از آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها؟


ت ت
کدخبر: 71819 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها