انتقاد یک نماینده از عملکرد قالیباف

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: جلسات هیات رییسه مجلس بدون خبرنگار و پشت درهای بسته برگزار می‌شود و شفاف نیست.

انتقاد یک نماینده از عملکرد قالیباف

به گزارش مُنیبان، رضا تقی پورانوری در جلسه علنی امروز (شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به هیأت رئیسه درباره نحوه اداره جلسات و رعایت نوبت طرح‌ها گفت: با توجه به اینکه سامانه قانونگذاری و نظارت در مجلس وجود دارد، انتظار داریم طرح‌ها به نوبت و مطابق آیین‌نامه داخلی مطرح شود اما متأسفانه گزینشی و سلیقه‌ای بوده و این سامانه متولی مشخصی ندارد.

نماینده مردم تهران بیان داشت: بنده طرح الزام به انتشار داده‌ها و اطلاعات را در ۶ آبان ۹۹ یعنی حدود یک سال و نیم پیش در سامانه ثبت کردم که وضعیت آن هنوز در وضعیت تعیین کمیسیون است در حالی که این طرح اساسا به موضوع شفافیت مربوط بوده که ماه‌ها در مجلس بدون دلیل معطل مانده است.

تقی پور  اضافه کرد: یکی از مباحث شفافیت، نحوه اداره جلسات هیأت رئیسه است که هم اکنون بدون خبرنگار و پشت درهای بسته صورت می‌گیرد و پس از آن صورت جلسه نیز اعلام نمی‌شود، این در حالی است که شما سوگند یاد کرده‌اید که به این مباحث وفادار باشید.

 وی افزود: هیأت رئیسه مجلس سخنگوی رسمی دارد اما اخبار رسمی هیأت رئیسه از جایگاه‌های غیررسمی اعلام می‌شود که این موضوع نیز مورد انتقاد است.

ت ت
کدخبر: 80516 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها