مهاجری در کلاب هاوس منیبان:

تابحال سطح مشکلات، در حد ماکارونی تنزل پیدا نکرده بود/ 5 رییس جمهور را پیش رییسی سر بریدیم/ جبهه پایداری پدر رییسی را در آورده

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: رییسی گرفتار چه کسانی است؛ او گرفتار افراد متوهن بی سواد است.

تابحال سطح مشکلات، در حد ماکارونی تنزل پیدا نکرده بود/ 5 رییس جمهور را پیش رییسی سر بریدیم/ جبهه پایداری پدر رییسی را در آورده

به گزارش منیبان، محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا، در کلاب هاوس منیبان گفت: روزهای سختی به رییسی می گذرد. در این 40 سال گذشته سطح مشکلات کشور در حد ماکارونی تنزل پیدا نکرده بود.

او افزود: من لازم است جاهایی از رییسی دفاع کنم. اتفاقاتی که رییسی را رییس جمهور کرد خارج از اراده او بود. او در سال 92 می خواست رییس جمهور شود اما در سال 1400 توفیق پیدا کرد. همه کسانی که گفته بودند که طرفدار رییسی هستند الان پای کار بیایند. رییسی زمانی رییس جمهور شد که در حال گذار از مرحله سکده به مرحله بعد سکده، قرار داریم. رییسی گرفتار چه کسانی است؛ او گرفتار افراد متوهن بی سواد است. می گویند نفت فروختم و پولشم را می گیرم خوب این پول کجاست. جبهه پایداری پدر رییسی را در آورده است. مخبر رییس ستاد اقتصادی دولت است و الان مفقود الاثر است.

مهاجری بیان کرد: رییسی چه چیزی به افکار عمومی بگوید. نمی شود به اقتصاد دستور داد. رییسی فکر می کند مشکلات با دستور حل می شود. اقتصاد نفهم است و به حرف رییس جمهور ایران که نه، حتی به حرف رییس جمهور آمریکا هم گوش نمی دهد. در حد توان از رییسی، انتظار داشته باشیم. 5 رییس جمهور را پیش رییسی سر بریدیم حداقل این 5 نفر ده برابر رییسی تسلط داشتند اما رییسی آمد. من همدلانه می گویم از رییسی توقع نداشته باشیم زیرا او توان اجرایی قابل قبولی ندارد.

این فعال سیاسی افزود: ما سر جمهوریت و مردم سالاری را بریدیم. اصلاح طلبان، اصولگرایان و اعتدالیون مقصر هستند. آقای رییسی باید صادقانه با مردم حرف بزند وقتی روحانی صادقانه حرف می زد به دهن او می زدند. دولت رییسی فرصت خوبی است تا مجموعیت نظام و حاکمیت بفهمد که چه اشتباهی کرده است.   


ت ت
کدخبر: 81504 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها