نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

اگر لابی نباشد، کار انجام نمی‌شود/ آرمان انقلاب به این صورت نبود که فردی با حفظ سمت، مسئولیت دیگری را قبول کند

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آرمان انقلاب به این صورت نبود که فردی با حفظ سمت، مسئولیت دیگری را قبول کند، در حال حاضر در برخی موارد اگر لابی نباشد، کار انجام نمی‌شود.

اگر لابی نباشد، کار انجام نمی‌شود/ آرمان انقلاب به این صورت نبود که فردی با حفظ سمت، مسئولیت دیگری را قبول کند

به گزارش خبرنگار سیاسی مُنیبان، علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، در نشست کشوری حزب نسل نو با بیان اینکه احزاب در کشور ما به معنای واقعی وجود  ندارند و نتوانستند جایگاه اصلی خود را پیدا کنند و به انگشتان دست حزبی پیدا نمی شود که به معنای واقعی حزب باشد، گفت: اینکه نسل نو مصمم و از بنا کار حزبی می کند، کار درستی است. احزاب باید ببینند با چه روشی برای رسیدن به تمدن اسلامی ایفای نقش کنند. 

نیکزاد با بیان اینکه باید ببینیم احزاب قدرت را برای چه می خواهند؟ تصریح کرد: تک بعدی بودن احزاب در کشور مسئله شده است و نبود حزب در کشور سبب شده حتی کسانی که در مجلس هم شعار داده اند در عمل اقدام دیگری انجام دهند. بنده می‌خواهم بگویم که حزب نسل نو مواضع خود را مشخص کند.

نایب رئیس مجلس تصریح کرد: توسعه ای که سبب شود قشر ضعیف از بین برود را قبول نداریم. آرزوی بنده این است معاون هایی که کار میکنند از بنده قوی تر باشند اما قبول کنید که اگر به این صورت باشد مدیر را برکنار می‌کنند. انتظار و آرزو دارم که مقام معظم رهبری فرهنگ را در اولویت قرار بدهند چراکه مسائل فرهنگی به حاشیه کنار گذاشته شده است. 

نیکزاد همچنین ادامه داد: زمانی به این نتیجه رسیدیم فردی که می‌تواند رئیس جمهور شود، حاج قاسم سلیمانی است که او قبول نکرد به او اصرار کردند اما باز هم قبول نکرد، بنابراین اهدافی که برای خود تعیین کرده بود حتی با ریاست‌جمهوری، تعویض نکرد. احزاب باید کار تخصصی خود را انجام بدهند. رهبر انقلاب چندین بار فرمودند که با جنگ سرد نمی‌توانند جمهوری اسلامی را از پا درآورند. 

وی در پایان یادآور شد: اگر قرار باشد افرادی از حق خود بگذرند تا حرف مردم را بزنند موفق خواهند شد. در اذهان عمومی شبهه بر آرمان‌های انقلاب زیاد شده که آن هم به دلیل مسائل اقتصادی است. آرمان انقلاب به این صورت نبود که فردی با حفظ سمت، مسئولیت دیگری را قبول کند، در حال حاضر در برخی موارد اگر لابی نباشد، کار انجام نمی‌شود.


ت ت
کدخبر: 82834 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها