حضور پر رنگ شرکت های ایرانی در نمایشگاه باکو

ایران و جمهوری آذربایجان در سال ۱۴۰۰ بیش از ۶۰۷ میلیون دلار تجارت رسمی داشته اند که ۵۶۵ میلیون دلار آن سهم صادرات ایران به این کشور همسایه بوده است.

حضور پر رنگ شرکت های ایرانی در نمایشگاه باکو

به گزارش منیبان، در این نمایشگاه حدود ۶۰ شرکت از کشورهای ایران، آذربایجان، ترکیه، روسیه، اوکراین و امارات مشارکت دارند که دو - سوم آنها ایرانی هستند و در حوزه های رنگ و رزین، مقاطع فولادی، انواع ساندویچ پنل، مهندسی معدن و نفت و گاز، لوازم خانگی (یخچال، فریزر،آبگرمکن،اجاق گاز و ماشین لباسشویی) محصولات پلاستیکی، ماشین آلات و خطوط تولید محصولات غذایی، ام دی اف، اتوبوس سازی، سیمان، تجهیزات پزشکی و پوشاک بیمارستانی، شیرینی و شکلات، انواع بیسکویت و کوکیها و محصوالت ارگانیک حضور دارند. 

این نمایشگاه ۴ روزه با حمایت سازمان های توسعه تجارت دو کشور و سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان برگزار می شود. سفیر کشورمان صبح امروز با حضور و سخنرانی در افتتاحیه این نمایشگاه به مدت ۴ چهار ساعت از اکثر قریب به اتفاق غرفه های داخلی و خارجی بازدید و با آنها گفتگو کرد. 

خاطر نشان می سازد ایران و جمهوری آذربایجان در سال ۱۴۰۰ بیش از ۶۰۷ میلیون دلار تجارت رسمی داشته اند که ۵۶۵ میلیون دلار آن سهم صادرات ایران به این کشور همسایه بوده است.


ت ت
کدخبر: 83541 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها