رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس در واکنش به تلف شدن دومین توله یوز «ایران»:

بارداری «ایران» با تیکه بر توان داخلی یک موفقیت بود/ در هر کاری احتمال خطا وجود دارد

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس درباره تلف شدن دومین توله یوز «ایران» می‌گوید: اینکه ما با توان داخلی خودمان توانستیم به موضوع بارداری یوزپلنگ برسیم، خودش یک موفقیت بود. البته در هر کاری احتمال خطا وجود دارد و ما از مسئولان محیط زیست خواهیم خواست که در کمیسیون کشاورزی راجع به این قضیه توضیح دهند.

بارداری «ایران» با تیکه بر توان داخلی یک موفقیت بود/ در هر کاری احتمال خطا وجود دارد

سمیه رفیعی، رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار مُنیبان در واکنش به تلف شدن دومین توله یوز «ایران» گفت: اینکه ما با توان داخلی خودمان توانستیم به موضوع بارداری یوزپلنگ برسیم، خودش یک موفقیت بود. البته در هر کاری احتمال خطا وجود دارد و ما از مسئولان محیط زیست خواهیم خواست که در کمیسیون کشاورزی راجع به این قضیه توضیح بدهند.

او در این پاسخ به اینکه آیا طبیعی است که دومین توله یوز «ایران» تلف شود، تصریح کرد: اجازه بدهید بعد از جلسه کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست جواب این سؤال را بدهم.

رفیعی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به نزدیک شدن زمان انتخابات هیات رئیسه مجلس، ضمن ارزیابی عملکرد این هیات طی دو سال اخیر خاطرنشان کرد: در حال حاضر قالیباف در بحث ریاست مجلس بی‌رقیب است. ضمن اینکه شخصاً عملکرد او را به خاطر اینکه پای نظام ایستاده و آنجایی که باید ایثار می‌کرده ایثار کرده و آنجایی که باید ایستادگی می‌کرده، ایستادگی کرده، مناسب ارزیابی می‌کنم. فکر می‌کنم مدیریت قالیباف برای مجلس مدیریتی به‌ جا، مناسب و خوب است؛ انصافاً باید گفت که قالیباف با نظام همراهی دارد.

رئیس فراکسیون محیط زیست در پایان حضور قالیباف در مقام ریاست سومین سال از مجلس یازدهم را تایید کرد.


ت ت
کدخبر: 84146 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها