آمریکا در شوک/ بایدن چه واکنشی نشان داد

رئیس جمهوری آمریکا در پی قتل عام روز سه شنبه کودکان دبستانی در تگزاس با اعتراف به سرعت بالای تیراندازی های دسته جمعی در کشورش، خواستار مقابله با لابی اسلحه شد.

آمریکا در شوک/ بایدن چه واکنشی نشان داد

به گزارش منیبان، جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا، سه شنبه شب در سخنانی خطاب به مردم آمریکا  با بیان این پرسش که  چرا تیراندازی های دسته جمعی به صورت مکرر در آمریکا رخ می دهند؟ اذعان کرد که تیراندازی های دسته جمعی با سرعتی که در آمریکا رخ می دهد، در مناطق دیگر جهان وجود ندارد.

بایدن گفت: در کشورهای دیگر آنها با مشکلات روانی مواجه هستند یا اختلافات داخلی دارند و افرادی در این کشورها کشته می شوند اما این نوع تیراندازی های دسته جمعی  با سرعتی  که در آمریکا اتفاق می افتد، در مناطق دیگر جهان نیست.

رئیس جمهوری آمریکا ادامه داد: چرا حاضریم با این قتل عام زندگی کنیم؟ چرا اجازه می دهیم این اتفاق بیفتد؟ شجاعت ما برای مقابله و ایستادگی در مقابل لابی‌گران و دلالان کجا رفته است؟

بایدن گفت: زمان آن فرا رسیده است که این درد را برای والدین و شهروندان آمریکا  به عمل تبدیل کنیم. باید برای همه مقامات منتخب در این کشور روشن کنیم که زمان اقدام فرا رسیده است.


ت ت
کدخبر: 85607 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها