واکنش ها به انتصاب سید عباس صالحی

انتصاب سید عباس صالحی به عنوان مدیرمسئول روزنامه اطلاعات با حکم رهبر معظم انقلاب، واکنش هایی در پی داشت.

واکنش ها به انتصاب سید عباس صالحی

به گزارش منیبان، آذر منصوری، دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی نوشت: بعد از مرحوم دعایی، دکتر عباس صالحی یک انتخاب خوب برای مؤسسه اطلاعات بود. او علاوه بر تخصص و دانش از تجربه بالایی هم در این حوزه برخوردار است. امیدوارم در ایفای این مسئولیت موفق باشند. بیش باد

علی شکوری راد، سخنگوی جبهه اصلاحات نوشت: آقای سیدعباس صالحی جایگزین بسیار شایسته‌ای برای مرحوم دعایی در موسسهٔ اطلاعات‌‌ است. وی شهره به اعتدال، انصاف و ارتباط خوب با طیف متکثر اهل فرهنگ است. تداوم و تعمیم نگاه و رویکردی که در حکم انتصاب او به منصه ظهور رسیده است می‌تواند موجب گشایش در عرصه‌های فروبسته اداره کشور باشد.

عبدالناصر همتی نوشت: حسنِ انتصاب دوست گرامی جناب آقای دکتر صالحی به مدیریت موسسهٔ اطلاعات را به ایشان و اهالی فرهنگ و رسانه تبریک عرض می‌کنم. تخصص لازم، اعتدال، اعتماد اصحاب فرهنگ و فضائل انسانی‌شان،نویدبخشِ تداوم مسیر مرحوم دعایی است.

عبدالله گنجی نوشت: انتصاب جناب صالحی به ریاست موسسه و روزنامه اطلاعات نشان می دهد رهبری به حفظ سلایق سیاسی درون نظام اعتقاد و التزام دارد و وجود آنان را لازم و ضروری می داند.این انتصاب تجربه نمادینی برای تأمل و تعمق، تجدیدنظر طلبان است.نمی شود همزمان هم"درنظام"بود و هم"برنظام"

سید محمد علی ابطحی نوشت: انتصاب عباس‌ صالحی برادر عزیزم را به ریاست روزنامه اطلاعات به فال نیک میگیرم. او می تواند مروج‌ اعتدال و منادی مدارا و‌ همدلی در جامعه باشد. به ایشان تبریک میگویم.

علی ربیعی نوشت: در خلوت خود و در سوگ سید محمود دعایی با خود زمزمه می‌کردم "چون که گل رفت و گلستان درگذشت" ،که پیام رهبر انقلاب در انتصاب سید عباس صالحی چونان تسلایی بامعنا از راه رسید. نشانی از آن که گرچه آن گل و باغبان رفت اما گلستان اطلاعات باقی است و سرگذشت بلبل شنیدنی‌تر از هرزمان دیگر‌‌!


ت ت
کدخبر: 88646 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها