خبرنگار:

معاون پارلمانی رئیس دولت دوازدهم در گفتگو با مُنیبان:

از همکاری مجلس با دولت دوازدهم ناراضی نبودم/ طبیعتا مجلس دهم و یازدهم با دولت آقای روحانی مشکلاتی داشتند

معاون پارلمانی رئیس دولت یازدهم و دوازدهم گفت: بنده به عنوان معاون پارلمانی دولت یازدهم و دوازدهم در مجموع از همکاری نمایندگان مجلس با دولت یازدهم و دوازدهم ناراضی نبودم .

از همکاری مجلس با دولت دوازدهم ناراضی نبودم/ طبیعتا مجلس دهم و یازدهم با دولت آقای روحانی مشکلاتی داشتند

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس دولت یازدهم و دوازدهم، در گفتگو با خبرنگار سیاسی مُنیبان در ارزیابی عملکرد و همکاری مجلس یازدهم با دولت دوازدهم گفت: بنده به عنوان معاون پارلمانی دولت یازدهم و دوازدهم در مجموع از همکاری نمایندگان مجلس با دولت یازدهم و دوازدهم ناراضی نبودم در هر صورت نمایندگان در طرح‌ها و لوایح کمک می‌کردند. ضمن اینکه مجلس دهم و یازدهم هم از جهت سیاسی با دولت یازدهم و دوازدهم طبیعتاً مشکلاتی داشتند.

او افزود: اما با وجود اینکه تعدادی از نمایندگان با دولت مشکل داشتند، در مجموع برآیند همکاری مجلس دهم و یازدهم با دولت یازدهم و دوازدهم قابل قبول بود.

امیری در پاسخ به اینکه در زمان دولت دوازدهم بسیاری از نمایندگان از استیضاح وزرا یا حتی خود روحانی صحبت می‌کردند، تصریح کرد: مجلس دهم تعدادی از وزرا دولت روحانی را استیضاح کرد و بعضی از آنها هم نتوانستند در استیضاح رأی اعتماد بگیرند.

معاون پارلمانی رئیس دولت دوزادهم همچنین خاطرنشان کرد: بنابراین آن موقع ما برحسب دستوری که آقای روحانی داده بود مبنی بر این که هر کدام از نهادهای سیاسی کشور و قوای سه‌گانه دارای وظایف خاص خودشان هستند و به وظیفه‌شان عمل می‌کنند، پذیرفتیم. اما در حال حاضر در جریان جزئیات اینکه مجلس می‌خواهد با دولت و وزرا چه کار کند، نیستم.

ت ت
کدخبر: 90433 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها