نماینده تهران: برنامه دیروز مجلس از صبح تا ظهر چه بود و چه دستاوردی برای مردم داشت؟

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اولویت امروز بحث قانون صیانت از فضای مجازی، تنقیح قوانین و نظام اقتصادی است، اما برنامه دیروز مجلس از صبح تا ظهر چه بود؟

نماینده تهران: برنامه دیروز مجلس از صبح تا ظهر چه بود و چه دستاوردی برای مردم داشت؟

به گزارش منیبان، حجت الاسلام سید رضا تقوی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: مجلس در حوزه قانون گذاری باید به اولویت های جامعه بپردازد. اولویت امروز بحث قانون صیانت از  فضای مجازی، تنقیح قوانین و نظام اقتصادی است، اما برنامه دیروز مجلس از صبح تا ظهر چه بود؟ چه دستاوردی برای مردم  داشت؟ ما باید در برابر مردم و خداوند پاسخگو باشیم.

وی در ادامه اظهار کرد: در سالیان گذشته به ادغام وزارت خانه راه و ترابری و شهرسازی و تشکیل یک وزارت خانه و همچنین وزارت بازرگانی و صنعت و معدن در یک وزارت خانه روی آوردیم. هدف از ادغام این وزارت خانه کوچک سازی و روان سازی امور بود، اما هیچ کدام از این اهداف تحقق پیدا نکرد. وظیفه وزارت کشاورزی و وزارت صمت کار تولید است. اما امروز همه بخش های وزارت کشاورزی برای نظارت و تنظیم بازار به بازار می روند. ادامه چنین روندی تولید کشور را با مشکل مواجه می کند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: با این روند از وزارت کشاورزی نباید در آینده انتظار تولید گندم و فرآوردهای گوشتی و دانه های روغنی داشته باشیم. وزارت بازرگانی باید احیا شود و وزارت کشاورزی به کار اصلی خود در زمینه تولید بپردازد. یکی از عوامل موفقیت کوچک سازی کارها است.

 


ت ت
کدخبر: 91595 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها