رئیس سازمان انرژی اتمی در گفتگو با مُنیبان:

مذاکرات منطق دارد/ دشمن از همه ابزارها برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌کند و این امر طبیعی است

رئیس سازمان انرژی اتمی می‌گوید: چه مذاکره و توافقی است که یک‌ طرفه است؟ در حقیقت به چه صورت است که همه ابزارها و وسایل پیشبرد اهداف آنها در توافق، تمام‌ عیار برقرار باشد ولی از طرف آنها هیچ اتفاقی صورت نگیرد.

مذاکرات منطق دارد/ دشمن از همه ابزارها برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌کند و این امر طبیعی است

محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی مُنیبان درباره حملات اخیر سایبری به تاسیسات ایران گفت: در هر صورت دشمن از همه ابزارها برای تخریب و ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌کند و این امر طبیعی است. در واکنش به این قضیه ما باید مصون‌ سازی کنیم، آسیب‌پذیری‌ها و نقاط ضعف‌مان را از بین ببریم و اجازه ندهیم دشمن از اقدامات خود نتیجه بگیرد.

او افزود: در حال حاضر رژیم صهیونیستی از درون دچار به‌ هم‌ ریختگی و آسیب شدیدی شده، بر همین اساس دست و پا می‌زند که جریان‌ سازی کند و وضعیت داخلی خودش را پوشش دهد.

اسلامی درباره تصمیم ایران برای جمع کردن دوربین‌های آژانس خاطرنشان کرد:  بحث جمع کردن دوربین‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از تاسیسات هسته‌ای، مربوط به مذاکرات است و مذاکرات منطق دارد.

رئیس سازمان انرژی اتمی در پایان یادآور شد: در حال حاضر منطق مذاکرات سند برجام است؛ سند برجام هم همان توافق ایران5+1 است. آنها تعهداتی داشتند، ما هم تعهداتی داشتیم و این نمی‌تواند یک‌ طرفه باشد. چه مذاکره و توافقی است که یک‌ طرفه است؟ در حقیقت به چه صورت است که همه ابزارها و وسایل پیشبرد اهداف آنها در توافق، تمام‌ عیار برقرار باشد ولی از طرف آنها هیچ اتفاقی صورت نگیرد.


ت ت
کدخبر: 92313 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها