از سر انگشتان این پسر پول می‌ریزد +عکس

انگشتان عجیب و غریب این فرد باعث پولداری و مشهوریتش در تمامی دنیا شد.

از سر انگشتان این پسر پول می‌ریزد +عکس
به گزارش منیبان، شوگو یوشیدا، آرایشگر جوان اهل ناگویا، از یک بیماری ژنتیکی رنج می برد که باعث شده نوک انگشتانش مانند توپ های پینگ پنگ متورم شود، اما او توانسته این نقص فیزیکی را به یک دارایی تبدیل کند.

یوشیدا که با نام باچی یوبی سان (آقای انگشت طبلی) در شبکه های اجتماعی شناخته می شود، در اواخر سال 2022 در ژاپن با انتشار عکس ها و فیلم هایی از انگشتان عجیب خود در شبکه های اجتماعی شروع به جلب توجه کرد.

بازخوردها همیشه مثبت نبود، چرا که برخی دستان او را با القاب منفی خطاب می‌کردند و او را به خاطر تلاش برای کسب درآمد از ناتوانی‌اش سرزنش می‌کردند، اما مرد جوان ژاپنی به انتقاد عادت داشت و توجهی نمیکرد.

انگشتان عجیب

 

شوگو یوشیدا از زمانی که متوجه شد به پاکیدرموپریوستوزیس (PDP)، یک بیماری ژنتیکی نادر که باعث می‌شود نوک انگشتانش مانند توپ‌های کوچک متورم شود، مبتلاست؛ با تمسخر و نگاه‌های نفرت‌انگیز همسالانش روبرو می‌شد، اما با بزرگ‌تر شدن نوک انگشتانش، او بیشتر مدیریت این وضعیت را یاد گرفت.

شوگو یوشیدا گفت که او و برادرش هردو از همین بیماری رنج می برند. او هنوز در مدرسه ابتدایی بود که متوجه شد شکل نوک انگشتانش شروع به تغییر کرده است، اما در سال های بعد دستخوش تغییر شگرفی شدند.

شوگو ابتدا از دستانش متنفر بود و سعی می کرد تا جایی که می توانست آنها را پنهان کند، اما با گذشت زمان، شرایط خود را پذیرفت و متوجه شد که می تواند آن را به یک ویژگی مثبت تبدیل کند.

زمانی که در دبیرستان تحصیل می کرد، علاقه مند به کار در آرایشگاه شد، اما نوک انگشتان او کار را به یک چالش تبدیل کرد چراکه نمی‌توانست دستکش‌های معمولی بپوشد، حتی نمی‌توانست قیچی را به‌درستی نگه دارد، یا دیگر ابزارهای آرایشگری را کنترل کند اما با تمام سختی، این کارها را انجام میداد.

بخشی از کار او شستن و ماساژ دادن سر مشتریان بود که به واسطه داشتن انگشتان متفاوتش، به خوبی از پس این کار بر می آمد. طولی نکشید که مشتریان برای دریافت ماساژ سر توسط شوگو جوان صف کشیدند و او حالا از شکل ظاهری متفاوت انگشتانش در این زمینه فعالیت کرده و مشتریان زیادی دارد.

جالب است بدانید شکل انگشتانش که دلیل اصلی ماساژ های پرطرفدار او شده اند، این روزها او را به درآمد بالایی رسانده است.


ت ت
کدخبر: 231207 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها