راهیابی 2 فیلم از کانون به جشنواره فجر

مدیرعامل کانون پرورش فکری کوکان و نوجوانان گفت: انیمیشن «بچه زرنگ» به کارگردانی حامد جعفری و یک فیلم رئال با نام «در آغوش درخت» از سوی کانون به جشنواره ارسال می شود.

راهیابی 2 فیلم از کانون به جشنواره فجر

 

به گزارش منیبان، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان در نشست خبری ویژه برنامه های کمیته کودک و نوجوان چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: ما از ابتدا به دنبال خلاقبت در کارهایی اجرایی برای کودک و نوجوان بودیم، به همین جهت هم از تشکل های مردمی و حلقه های میانی نهادها کمک گرفتیم.

وی مهم ترین برنامه را حضور در راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد و افزود: یکی از مهمترین راهبردهای ما این است که خود کودکان و نوجوانان برنامه‌ها را میزبانی می‌کنند.

رئیس کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی به تبیین دستاورد‌های انقلاب با روش‌های هنری و تبیینی اشاره کرد و گفت: تشکیل غرفه‌های کودک و نوجوان، برگزاری مسابقات نقاشی، ادبی، شعر، حضور شاعران کودک، اعزام تریلی‌های سیار تئاتر در استان ها، اجرای صوتی و تصویری سرود پرچم پرافتخار ایران، برپایی شعر‌های آیینی، حضور مربیان در مدارس برای قصه گویی، پذیرش و عضویت رایگان در کانون برای بچه‌ها به مدت یک سال و تخفیفات خرید از کانون و بیش از شصت نوع فعالیت فرهنگی، ادبی و هنری از جمله برنامه های ما برای 22 بهمن است.

وی مهرواره دکلمه خوانی فرزندان حاج قاسم را یکی دیگر از برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: چاپ ۳ میلیون کتاب کودک و نوجوان و توزیع رایگان آن در بین بچه ها از دیگر برنامه های ما به مناسبت دهه فجر خواهد بود.

علامتی در پایان از حضور کانون در جشنواره فیلم فجر خبر داد و گفت: انیمیشن «بچه زرنگ» به کارگردانی حامد جعفری و یک فیلم رئال با نام «در آغوش درخت» از سوی کانون به جشنواره ارسال می شود.

ت ت
کدخبر: 135575 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها