ویژه نوروز 1402؛

محمد شیری: بعد از «جیران» که برای دو سال پیش است، کار نکرده‌ام

بازیگر سریال «شب‌های برره» گفت: وقتی مردم حال‌شان خوب نباشد و درگیر مشکلات اقصادی باشند طبیعتا نمی‌توان انتظار داشت به سمت سینما، تئاتر و کارهای فرهنگی بروند.

محمد شیری: بعد از «جیران» که برای دو سال پیش است، کار نکرده‌ام

محمد شیری، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار منیبان درخصوص علت دوری مردم از رسانه ملی گفت: به‌طور کلی وقتی مردم حال‌شان خوب نباشد مثل این می‌ماند که طرف گرسنه باشد و غذا نداشته باشد که بخورد، بعد از او درباره وضعیت سینما، تئاتر و مبلمان آنچنانی سوال کنید، این برمی‌گردد به روحیه انسان وقتی انسان حالش خوب است به چیزهای دیگر دقت می‌کند و برایش قشنگ می‌شود.

او ادامه داد: باور کنید من در کوچه و خیابان جرأت نمی‌کنم راه بروم. هر کسی من را می‌بیند تصور می‌کند که از دست من کاری برمی‌آید، حالا چه از طریق شبکه‌های مجازی و چه به صورت حضوری، جلوی من را می‌گیرند همه از مشکلات و تورم می‌گویند. مردم واقعا خسته شده‌اند.

بازیگر سریال «شب‌های برره» درباره آخرین پروژه کاری خود بیان کرد: من بعد از «جیران» که برای دو سال پیش است، کار نکرده‌ام.

شیری با بیان اینکه تلویزیون در یک مقطعی خیلی خوب بود، ادامه داد: یک زمانی صدا و سیما سریال‌های 90 قسمتی می‌ساخت و مخاطب خودش را داشت اما نمی‌دانم ناگهان چه اتفاقی افتاد بعد توقع دارند مردم به طرف شبکه‌های ماهواره‌ای نروند. جوان خوراک می‌خواهد. در یک سنی از بلوغ یکسری خواسته دارد. باید اتاق‌های فکری ساخته شود با جوانان صحبت کنند و به او خوراک دهند. این‌طور نیست که من بگویم من هر جور فکر می‌کنم، تو هم باید همان‌جور فکر کنی و هر چه من می‌گویم، آن را انجام دهی.

این بازیگر پیشکسوت عنوان کرد: متاسفانه یک مقدار وضعیت فرهنگی ما به هم ریخته است، بنابراین روز به روز بزهکاری، خفت‌گیری، دزدی و کلاهبرداری زیادتر می‌شود چون اخلاق در جامعه از بین رفته و بی‌اخلاقی نهادینه شده است.

شیری در پاسخ به این سوال که وضعیت فرهنگ و هنر را در سال 1402 چطور پیش بینی می‌کنید، گفت: شنیده‌ام تلویزیون شروع به ساختن چند سریال کرده است. امیدوارم برنامه‌ها اینقدر برای مردم جذاب باشد که به طرف تلویزیون بازگردند.


ت ت
کدخبر: 145731 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها