رپرتاژ آگهی

انیمیشن دختر کفشدوزکی در دیجیتون

انیمیشن دختر کفشدوزکی داستانی جذاب و ساده دارد. این انیمیشن داستان دختری به نام مرینت را دنبال می‌کند که به یک قهرمان برای شهر پاریس تبدیل می‌شود. این انیمیشن فرانسوی به سبک CGI ساخته شده و یکی از موفق ترین انیمیشن ها در سال‌های اخیر به شمار می‌رود.

انیمیشن دختر کفشدوزکی در دیجیتون

انیمیشن دختر کفشدوزکی داستانی جذاب و ساده دارد. این انیمیشن داستان دختری به نام مرینت را دنبال می‌کند که به یک قهرمان برای شهر پاریس تبدیل می‌شود. این انیمیشن فرانسوی به سبک CGI ساخته شده و یکی از موفق ترین انیمیشن ها در سال‌های اخیر به شمار می‌رود.

شخصیت‌های متعدد این انیمیشن جذاب می‌تواند از عواملی باشد که بر محبوبیت این انیمیشن اثر داشته است. قهرمانان و ضد قهرمانانی که در انیمیشن دختر کفشدوزکی می‌بینیم، هر کدام شخصیتی مستقل و منحصر به فرد دارند.

در ادامه قصد داریم تا انیمیشن دختر کفشدوزکی را دقیق تر بررسی کنیم.

 

معرفی شخصیت‌های انیمیشن دختر کفشدوزکی

مرینت یا دختر کفشدوزکی: یکی از قهرمانان اصلی انیمیشن ماجراجویی در پاریس که با عنوان انیمیشن دختر کفشدوزکی هم شناخته می‌شود، ساخته توماس آستروک است.

او دانش آموز دبیرستانی مهربان، خلاق و مصمم است که در پاریس، فرانسه زندگی می کند. مرینت ظاهری جذاب و دوست داشتنی دارد. او چشمان آبی زیبایی دارد که از شور و شوق می درخشد. او اغلب از یک جفت گوشواره استفاده می کند که به قدرت های ابرقهرمانی او مربوط است. او برای عدالت و نجات مردم پاریس تلاش می‌کند و در مبارزاتی که با هاک ماث دارد از دوستانی مثل پسر گربه‌ای کمک می‌گیرد.

آدرین یا پسر گربه‌ای: آدرین یا همان پسر گربه‌ای یکی دیگر از شخصیت‌های اصلی انیمیشن دختر کفشدوزکی است. او همکلاسی مرینت بوده و مانند او با استفاده از جواهرات معجزه آسا به قدرت ابرقهرمانی رسیده است. آدرین پسر دشمن اصلی یعنی هاک ماث است اما هردو از هویت مخفی یکدیگر اطلاعی ندارند.

آدرین چشمان سبز زمردی مسحورکننده ای دارد و بسیار خوش تیپ است. موهای بلوند او مرتب است و ظاهر شیک و ظریف او را تکمیل می کند. او اغلب لباس های مد روز می پوشد که در خور موقعیت او به عنوان یک مدل و پسر یک طراح مد مشهور است.

آدرین در فعالیت‌های ابرقهرمانانه نجات پاریس در کنار مرینت مبارزه می‌کند.

هاک ماث: هاک ماث یا همان گابریل در واقع پدر آدرین است. او نیز از جواهرهای معجزه آسا استفاده کرده و از نیروهایش  در جهت منفی استفاده می‌کند. او به عنوان شرور اصلی انیمیشن دختر کفشدوزکی شناخته می‌شود. هاک ماث یکی از بزرگترین طراحان مد پاریس است.

روش اصلی هاک ماث برای به دست آوردن جواهرات معجزه از طریق فرآیندی به نام آکوماتیز کردن افرادی را که احساسات منفی مانند خشم، غم یا حسادت را تجربه می کنند، شکار می کند و از قدرت تاریک خود برای تبدیل آنها به ابرشرور استفاده می کند. سپس این شرورها وظیفه دارند که معجزه دختر کفشدوزکی و پسر گربه ای را به تصرف خود درآورند و به هاوک ماث کنترل قدرت ها و توانایی هایشان را بدهند.

آلیا سزار: آلیا دوست صمیمی مرینت است. او از طرفداران دخترکفشدوزکی بوده و برای اخبار مربوط به دختر کفشدوزکی یک وبلاگ هم ساخته است. آلیا در ادامه با استفاده از یک جواهر معجزه آسا به رینا روژ یا همان روباه قرمز تبدیل می‌شود.

او بارها تلاش کرده تا هویت دختر کفشدوزکی را بفهمد اما هربار مرینت مدارک او را از بین می‌برد.

2

داستان انیمیشن دختر کفشدوزکی چیست؟

در انیمیشن دختر کفشدوزکی می‌بینیم که در شهر شلوغ پاریس، دو دانش‌آموز دبیرستانی به نام‌های مرینت دوپن چنگ و آدرین آگرست زندگی‌های به ظاهر عادی دارند. با این حال، هنگامی که بدی شهر آن‌ها را تهدید می کند، آن‌ها به ابرقهرمانان دختر کفشدوزکی و پسر گربه ای تبدیل می شوند و از پاریس در برابر ابرشرورهایی که توسط هاک ماث ساخته شده اند، محافظت می کنند.

دختر کفشدوزکی نمی خواهد کسی از راز او مطلع شود و برای پنهان کردن آن تمام تلاشش را می‌کند. مرینت عاشق آدرین است اما نمی‌داند هویت واقعی او همان پسر گربه‌ای است. در حالی که آدرین در قالب پسر گربه‌ای عاشق دختر کفشدوزکی است. این گره عاطفی از جذاب‌ترین بخش‌های انیمیشن دختر کفشدوزکی به شمار می‌رود.

در واقع تمام ابرقهرمان ها شخصیت خود را مخفی نگه داشته‌اند تا زندگی شخصی‌شان دچار مشکل نشود و بتوانند زندگی آرام خود را حفظ کنند.

3

دیجیتون یه دنیا کارتون

برای تماشای جدیدترین انیمیشن‌ها و کارتون‌ها از سایت و اپلیکیشن دیجیتون استفاده کنید. دیجیتون پلتفرمی آنلاین برای تماشای محصولات و محتواهای مخصوص کودکان و نوجوانان است. ارائه انیمیشن هایی با دوبله اختصاصی و موزیکال های جذاب و پرانرژی از نقاط مثبت دیجیتون محسوب می‌شود.

ت ت
کدخبر: 167201 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها