سروش صحت با «صبحانه با زرافه‌ها» و بهرام افشاری با «هفتادسی» به اکران می‌رسند

طبق مصوبه شورای صنفی نمایش، فیلم سینمایی «صبحانه با زرافه‌ها» به کارگردانی سروش صحت از ۹ آبان اکران خود را آغاز خواهد کرد. همچنین فیلم «هفتادسی» به کارگردانی بهرام افشاری از ۷ آذر روی پرده سینماها می‌‎رود.

سروش صحت با «صبحانه با زرافه‌ها» و بهرام افشاری با «هفتادسی» به اکران می‌رسند
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان به نقل از خبرآنلاین، بیست و یکمین جلسه شورای صنفی نمایش، روز گذشته در سازمان سینمایی برگزار شد. شورا پس از بررسی درخواست‌ها، رایزنی با تهیه کنندگان آثار و موافقت پخش‌کنندگان، زمان نهایی اکران دو فیلم جدید را مشخص کرد.

به گزارش ایرنا، در این جلسه مقرر شد فیلم سینمایی «صبحانه با زرافه‌ها» به کارگردانی سروش صحت و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی با پخش «شایسته فیلم» و به سرگروهی پردیس چارسو از ۹ آبان اکران خود را آغاز کند.

همچنین فیلم سینمایی «هفتادسی» به کارگردانی بهرام افشاری و تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان با پخش «عامریان فیلم» و به سرگروهی پردیس مگامال، از ۷ آذر در سینماهای کشور به نمایش درخواهد آمد.

در این جلسه که با حضور روح الله سهرابی مدیرکل نظارت بر نمایش سازمان سینمایی و همه اعضای شورای صنفی نمایش برگزار شد، به شکایات تعدادی از تهیه‌کنندگان آثار در حال اکران نیز رسیدگی شد و نهایتا مصوب شد که با سینماهایی که از آیین‌نامه شورای صنفی تخلف کنند، مطابق مصوبه شورا برخورد و نسبت به مسدودسازی سمفای سالن‌های متخلف اقدام شود.

به‌علاوه از این پس، سانس‌های فوق‌العاده سینماها از ساعت ۲۲ به بعد تعریف می‌شود.


ت ت
کدخبر: 243081 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها