خالکوبی جنجالی آقای بازیگر برای همسر سابقش در جای حساس بدنش!/ مادر «مهراد جم» چرا این پیام‌ها را به دنیا جهانبخت داد؟+ عکس‌های جنجالی

مهراد جم از خواننده، ترانه‌ سرا و آهنگساز تازه کار و جویای نامی است .مهراد جم خیلی زود به شهرت رسید. از نظر برخی متخصصان موسیقی ترانه های مهراد جم ضعیف است و صدای مهراد جم پختگی ندارد. مهراد جم در کودکی بازیگر بوده است.

خالکوبی جنجالی آقای بازیگر برای همسر سابقش در جای حساس بدنش!/ مادر «مهراد جم» چرا این پیام‌ها را به دنیا جهانبخت داد؟+ عکس‌های جنجالی

به گزارش منیبان؛ به نقل از رکنا این خالکوبی که واژه دنیا را بر روی بدن مهراد جم حک کرده، به یاد همسری که حالا می‌شود گفت سابق مهراد جم بوده است.

مهراد+جم+و+دنیا+جهانبخت

اولین کنسرت مهراد جم که زمان زیادی از اجرای آن نمی‌گذرد، جزو پرحاشیه‌ترین کنسرت‌هایی بود که اجرا می‌شد. مهراد جم به عنوان یکی از چهره‌های نوظهور موسیقی پاپ کشور فعالیت رسمی خود را با مسعود جهانی آغاز کرد.

آهنگ‌هایی مانند شمال، شیک و پیک، غمت نباشه و… که در سال ۹۸ منتشر شدند از پرطرفدارترین آهنگ‌های مهراد جم هستند.

مهراد جم در اولین کنسرت خود با حرکاتی که هنگام اجرای برنامه داشت، توانست نظرات دوگانه‌ای را در مورد خود برانگیزد.

برخی معتقد بودند که وی از حرکات نامتعارف و خلاف عرف استفاده می‌کند؛ اما اکثر طرفداران وی جذابیت این کنسرت حاشیه ساز را ناشی از حرکات خلاقانه او می‌دانند که کمتر خواننده‌ای از آن‌ها بهره می‌برد.

صدای خوب محسن سعیدی کیا با نام مستعار مهراد جم می‌توانست به تنهایی طرفداران زیادی داشته باشد؛ اما وی به این حد راضی نبود و با تلفیق هنرنمایی‌های پرحاشیه خود در کنسرت‌هایش نیز توانست توجه بسیاری از دوستداران موسیقی را جلب کند و به حاشیه‌های کنسرت خود خیلی بهایی نداد.

حرف های مادر مهراد جم به دنیا جهانبخت

مهرداد+جم


ت ت
کدخبر: 53936 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها