زنانه‌پوش شدن سوپراستار مرد سینمای ایران بعد از رنگ کردن موی سرش!/ لباس زنانه بر تن محمدرضا گلزار+ عکس جنجالی

محمدرضا گلزار تصویری را از خود با یک لباس زنانه در پنت هوسی در دبی به اشتراک گذاشت.

زنانه‌پوش شدن سوپراستار مرد سینمای ایران بعد از رنگ کردن موی سرش!/ لباس زنانه بر تن محمدرضا گلزار+ عکس جنجالی

به گزارش منیبان؛ به نقل از وقت صبح، محمدرضا گلزار سوپراستار مطرح ایرانی در صفحه شخصی اینستاگرام خود بعد از جنجال بلوند کردن موهایش لباسی با پیراهن زنانه منتشر کرد.

11محمدرضا گلزار

ادعای گلزار بسیار عجیب و غریب است، مردم تلویزیون تماشا نمی‌کردند و حضور وی باعث تلویزیون دیدن مردم شده است. این باور، برداشت و تلقی را چه کسی به محمدرضا گلزار القاء کرده است؟

در مصاحبه‌ای تلویزیونی پس از جشنواره جام جم محمدرضا گلزار مجری برنامه «برنده باش» گفت: خیلی خوشحالم که باعث شدم خیلی از مردمی که تلویزیونی تماشا نمی‌کنند (به واسطه برنامه برنده باش) دوباره آنر تماشا کنند.

سخنان گلزار از چند جنبه خیلی قابل اعتناست. یعنی قبل از برنده باش، سریال‌های پرمخاطبی مثل «هزار دستان»، «کوچک جنگلی»، «کیف انگلیسی»، «مرگ تدریجی یک رویا»، «در چشم‌باد»، «پایتخت» و… یا سریال‌های اخیر سیما مثل سریال «پدر»، «بانوی‌عمارت» یا برنامه‌ای نظیر «ماه عسل» توسط مخاطبان رسانه ملی دیده نمی‌شد، چون محمدرضا گلزار نداشت؟

یعنی در چهل سال گذشته مردم تلویزیون تماشا نمی‌کردند و با آمدن گلزار ناگهان تلویزیون مخاطب دار شده؟ یعنی تمام کسانی که در این سال‌ها آثار پرمخاطبی در رسانه ملی تولید کردند، دچار توهم بودند؟

 

خالی از خلاقیت

تلویزیون ملی آنقدر از خلاقیت هنرمندانه خالی بوده که هنر واراداتی محمدرضا گلزار، مخاطبان را به آغوش سیما بازگردانده است؟ آیا هنر وارداتی که نمونه ارجینال قابل دسترس (دانلود) دارد و فارسی کردن آن با سطحی‌ترین سئوالات ممکن مثل: ماه قمر کدام سیاره است؟ ۱- زمینزحل ۳ – زهره ۴-مریخ؛ احیای تلویزیونی است که مخاطب نداشته است؟

وقتی کارزار درستی نباشد، محمدرضا گلزار بر سر رسانه ملی و مردمی منت می‌گذارد که با آمدن «من»، مردم تلویزیون ملی را می‌بینند. قطعا مدیران بالادستی، پس از این احضار نظر، به یقین باید تصمیم درستی را اتخاذ کنند تا جریان مجری سالاری که با حذف‌های متعددی، طی سال‌های اخیر کمرنگ شده بود، دوباره شعله‌ور نشود.

مسیر فعلی تا چه اندازه نابسامان است که هر فردی در رسانه ملی می‌تواند مدیرانی را روی تخت بنشاند و تاج بر سرشان بگذارد، یا برنامه ساز دیگری زمینه تحقیر مدیران را فراهم کند. در واقع با این رفتارها مدیران آلت دست مجریان شده‌اند! هیچ جریان کیفیت‌شناس بالادستی هم حاکم نیست، تا این هرج و مرج را کنترل کند!

آقای گلزار چه کار دشواری در رسانه ملی انجام داده، که تلویزیون را پر مخاطب کرده و سایر هنرمندان نتوانستند آنرا انجام بدهند؟

ت ت
کدخبر: 57377 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها