دختر گریان کنسرت رضا صادقی، بلاگر از آب در آمد/ آقای هنرمند! مردم را سرکار گذاشتی؟ + عکس و سند

دختری که رضا صادقی فیلم گریه کردن او را در اینستاگرامش منتشر کرده بود بلاگر از آب درآمد و در همین چند روز و پس از انتشار این فیلم، بلاگر قصه رضا صادقی چند ده هزار فالور جذب کرد.

دختر گریان کنسرت رضا صادقی، بلاگر از آب در آمد/ آقای  هنرمند! مردم را سرکار گذاشتی؟ + عکس و سند

به گزارش منیبان، رضا صادقی چند روز پیش فیلمی در صفحه شخصی خودش منتشر کرد که در آن فیلم دختر جوانی همزمان با همخوانی با رضا صادقی، اشک می ریخت. البته که در کنسرت ها از این صحنه زیاد به چشم می آید ولی تا حالا هیچ خواننده ای به حریم خصوصی افراد در کنسرت ها ورود نکرده و از این دست فیلم ها را در صفحات شخصی خود یا سایر صفحات مجازی انتشار نداده بود. همین موضوع هم باعث شد فعالان فضای مجازی دست به کار شوند و به بررسی این موضوع بپردازند.

بلاگر رضا صادقی آیدا فلاح

نخست این تصور به وجود آمد که رضا صادقی قصد تبلیغ کنسرت های خودش را دارد، به همین دلیل هم اقدام به انتشار یک فیلم تبلیغاتی کرده اما پس از بررسی های صورت گرفته مشخص شد دختری که فیلم او پخش شده و یک بلاگر است و به نظر می رسد پیش از این کنسرت هم رضا صادقی را از نزدیک می شناخته که او را با عنوان "عمو رضا" خطاب می کند.

بلاگر رضا صادقی آیدا فلاح

رضا صادقی در پست اینستاگرامی خودش نوشت:

عموما و اصولا ادم حسودى نبودم و نیستم. ولى به حال خوب و بغض عاشق این ادم حسودى کردم و بارها و بارها دیدم و غبطه خوردم که چرا خیلى وقته دچار این رهایى احساس نیستم. درست ، با دقت و چندبار و نهایت رهـایى و عاشقانگى رو توى حرکاتش ببینید . درود به قلبت دختر خوب که اینقدر بى پرواست و خوشبحال دلت که اینقدر عاشق و درسته .
دیدن این لحظه ها ، من و بابت تک تک ریش سفیدم ، مفتخرم میکنه ممنونم که نزدیک به ٣٠ سال یعنی سه دهـه ، اینقدر شریف و عاشق همراهم بودین و هستین.

بلاگر رضا صادقی آیدا فلاح

اما این دختر خوب، چه کسی است؟ الف-ف یک بلاگر است که البته نتوانسته در رقابت با بلاگرهای دیگر خیلی موفق باشد و تنها حدود 10 هزار فالور جذب کرده بود که اگر حتی همه این فالورها را هم واقعی بدانیم، طبعا در مقایسه با بلاگرهای معروف چندان مخاطبی محسوب نمی شود. اما پس از این پست چه اتفاقی افتاد، صفحه اینستاگرام این بلاگر تا ظهر دیروز به نزدیک 90 هزار نفر رسید و شاید اگر امروز صفحه او را چک کنید تعداد دنبال کننده های او از 100 هزار نفر عبور کرده باشد.

بلاگر رضا صادقی آیدا فلاح

این دختر 22 ساله، خودش مدعی است از یک سال پیش بیوتی بلاگر بود و هر آنچه بلد بود به دیگران آموزش می داد و البته فروشنده یک فروشگاه هم است.

بلاگر رضا صادقی آیدا فلاح

این دختر جوان در حالی آموزش آرایش به خانم ها می داد که علی الظاهر چندان هم متخصص این حوزه نبود که اگر بود دلیلی نداشت به جای شغل پردرآمد آرایشگری، به شغل معمولی فروشندگی روی بیاورد!

بلاگر رضا صادقی آیدا فلاح

البته که شاید اینها فرع ماجرا باشد اما سوال اینجاست، دلیل آقای رضا صادقی از انتشار فیلم این دختر خوب چه بود؟ آیا خبر داشته که او بلاگر است؟ بعید است رضا صادقی نداند که انتشار این فیلم در صفحه شخصی او منتهی به پیدا کردن صفحه آن خانم می شود، پس آیا آقای صادقی از انتشار فیلم این خانم قصد تبلیغ صفحه شخصی او را داشت؟ اصلا آیا رضا صادقی قبل از کنسرت او را می شناخت؟ اگر در آینده احیانا جرمی در صفحه این خانم صورت بگیرد، آیا آقای رضا صادقی مسوولیت آن را بر عهده خواهد گرفت.

شاید پاسخ خواننده محبوب و دوست داشتنی کشورمانبه این سوالات بتواند گره های سنگینی که حول و حوش این فیلم و این خانم ایجاد شده را باز کند.


ت ت
کدخبر: 98015 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها