راز خطرناک آدم فضایی‌ها افشا شد!

اگر نیروهای بیگانه و آدم فضایی‌ها، زمینی‌ها را نابود نکنند، آیا ما خودمان را نابود خواهیم کرد؟

راز خطرناک آدم فضایی‌ها افشا شد!

به گزارش منیبان، آدم فضایی‌ها با زمینی‌ها ارتباط برقرار کردند؟ راز خطرناک یک ماموریت فضایی برای جستجوی آدم فضایی‌ها افشا شد. کشورها بار دیگر برای پرتاب انسان به یک مقصد مهم برای جستجوی حیات بیگانگان و آدم فضایی‌ها، رقابت می‌کنند. اگر نیروهای بیگانه و آدم فضایی‌ها، زمینی‌ها را نابود نکنند، آیا ما خودمان را نابود خواهیم کرد؟ راز خطرناک ماموریت «آپولو ۱۱» برای تماس با آدم فضایی‌ها و موجودات بیگانه و کشف حیات در سیارات دیگر که از دید همه پنهان شد، افشا شد! 

یک پژوهش جدید نشان می‌دهد پروتکل‌های بازگشت در ماموریت فضایی شاخص «آپولو ۱۱» برای تماس با آدم فضایی‌ها و جتسجوی حیات در سیارات بیگانه، به آن اندازه که گفته شده بود ایمن نبودند. این پروتکل‌های مهم باید برای ماموریت‌های آینده به مقصد مریخ در نظر گرفته شوند.

آدم فضایی

به نقل از فست کمپانی، در تابستان سال ۱۹۶۹ پس از اینکه «نیل آرمسترانگ» (Neil Armstrong)، «باز آلدرین» (Buzz Aldrin) و «مایکل کالینز» (Michael Collins) یک جهش بزرگ را برای بشریت انجام دادند و برای اولین بار در تاریخ بشر قدم روی خاک فرازمینی گذاشتند، دوباره در فضاپیمای خود جمع شدند و به زمین بازگشتند.


ت ت
کدخبر: 159947 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها