کریم قاتل اصلی مهرجویی و همسرش است/ وحیده آخرین سیگارش را کشید بی خبر از مرگ هولناک

​بر اساس گزارشات پلیس این فرد مو بلند همان باغبان کینه جویی است که 3 نفر دیگر را با خود به خانه مهرجویی برده است.

کریم قاتل اصلی مهرجویی و همسرش است/ وحیده آخرین سیگارش را کشید بی خبر از مرگ هولناک

به گزارش منیبان به نقل از وقت صبح، کریم حدودا ۲۵ سال دارد. او همان فردی است که در خبرها به «باغبان» مهرجویی معروف شده است. قد نسبتا کوتاه و موهای بلندی دارد؛ که البته همین موی بلند در صحنه جرم کار دستش داده است و از قضا یکی از اولین سرنخ‌های بدست آمده از عامل قتل است.

بر اساس گزارشات پلیس این فرد مو بلند همان باغبان کینه جویی است که 3 نفر دیگر را با خود به خانه مهرجویی برده است. سه نفر دیگر را همین باغبان برای این جنایت دور هم جمع کرده است.همدستانش، کریم صدایش می‌کنند. از هرکدامشان هر سوالی می‌پرسی در نهایت همه جواب‌ها به کریم ختم می‌شود. گویی سه نفر دیگر هیچ اراده و اختیاری از خود نداشتند و کریم مغز متفکر آنهاست!

آقای کارگردان روی مبل مشغول تماشای تلویزیون بود و همسرش هم در آشپزخانه آخرین پُک‌ها را به آخرین سیگار زندگی‌اش میزد. آش پخته بودند و قرار بود دخترشان هم به ویلای زیبادشت بیاید و دور هم باشند.اما خبر نداشتند که چند متر آن طرف‌تر، درست پشت دیوار شهرک چه نقشه شوم و هولناکی تدارک دیده شده است.مراسم شب هفت داریوش مهرجویی دو شب گذشته برگزار شد که در این مراسم ادعایی درباره قاتل این آقای کارگردان مطرح شد که خبرساز بود.

رئیس کانون کارگردانان سینمای ایران گفت : امشب دور هم جمع شدیم تا یاد و‌خاطره داریوش مهرجویی را زنده نگاه داریم. امیدوارم هر چه زودتر قاتل یا قاتلین دستگیر شوند و صحبت ها در مورد قاتلین به بحث های سخیف جارو برقی و ۳۰ میلیون تومان ختم نشود.


ت ت
کدخبر: 183053 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها