پشت پرده ادعاهای بهاره مصدقیان در بزنگاه زندگی پارسا پیروزفر/ تصاویری جدید

بهاره مصدقیان با انتشار عکس متنی عجیب با پارسا پیروز فر ادعای جنجالی را بیان کرد که طرفداران این بازیگر را شوکه کرد.

پشت پرده ادعاهای بهاره مصدقیان در بزنگاه زندگی پارسا پیروزفر/ تصاویری جدید

به گزارش منیبان به نقل از فرتاک نیوز، تنها چند روز مانده به اکران فیلم سینمایی مست عشق با بازی پارسا پیروزفر و حضور او بر پرده سینما بعد از مدت ها، موج منفی خبری درباره او به راه افتاده و خانم بازیگر، سلبریتی بی حاشیه سینما و تلویزیون را متهم به بی‌اخلاقی کرده است.

بهاره مصدقیان بازیگر تئاتر که سابقه همکاری در چندین نمایش تئاتر را با پارسا پیروزفر داشته است، در شبکه‌های اجتماعی ادعا کرده که سالهاست که با بازیگر در چشم باد ارتباط پنهانی داشته و آقای بازیگر چندین مرتبه به او خیانت کرده است.

4995784

بهاره مصدقیان با انتشار عکس دو نفره شان در مورد طریقه آشنایی با پارسا پیروز فر از سال 1384 پس از فیلمبرداری سریال در چشم باد نوشت و او را متهم به بی‌اخلاقی کرد. تا کنون پارسا پیروزفر نسبت به انتشار این خبر واکنشی نشان نداده و این ادعاها هنوز از سوی رسانه‌ها و مراجع رسمی صحت‌سنجی نشده است.

ادعای بهاره مصدقیان واکنش های مختلفی را در پی داشت و برخی از کاربران علت این افشاگری را اکران قریب الوقوع فیلم سینمایی «مست عشق» با بازی پارسا پیروزفر می دانند.

مست عشق

همزمان با انتشار ادعاهای یک خانم بازیگر درباره رابطه پنهانی اش با پارسا پیروزفر رشد عجیب و چشم گیر تعداد دنبال کننده های صفحه این خانم نظر کاربران را به خود جلب کرده است.

در زمان کوتاهی که از انتشار این اخبار می گذرد. تعداد فالوئر(دنبال کننده) های صفحه این خانم از ۶۳۸ به حدود ۲۰ هزار رسیده و به طور تقریبی در هر دوساعت ۲۰۰۰ فالوئر به آن افزوده می شود. این اتفاق سبب اظهار نظرهای گوناگونی درباره صحت و سقم ماجرا شده و برخی کاربران طرح چنین ادعاهایی را صرفا برای جذب فالوئر و به طور کلی «مطرح شدن» می دانند.


ت ت
کدخبر: 209385 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها