اظهارات عجیب احمدی‌نژاد درباره یارانه چهار میلیونی!

عصر امروز چهارشنبه ۱۶ خرداد جمعی از مردم با حضور در میدان ۷۲ نارمک از دکتر احمدی‌نژاد برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری تشکر کردند.

اظهارات عجیب احمدی‌نژاد درباره یارانه چهار میلیونی!

به گزارش منیبان، همانطور که همه شما استحضار دارید و بهتر از من می دانید شرایط کشور، شرایط خطیری است. بویژه وضعیت اقتصادی از خطیر بودن عبور کرده یعنی شرایط یک شرایط بسیار شکننده است، اکثریت قاطع مردم تحت فشارهای سنگین زندگی هستند. خیلی ها درهم شکستند، خیلی ها در آستانه درهم شکستن هستند، شرایط اقتصادی بگونه ای شده که اکثریت مردم نسبت به آینده دچار تردید و سستی شده اند و امکان برنامه ریزی برایشان سلب شده، نمی دانند چکار باید بکنند؟ یا چگونه باید آینده را پیش بینی کنند؟ در چه مسیری حرکت کنند؟ چه تصمیمی بگیرند؟ چه تصمیمی نگیرند؟ آینده خودشان چه می شود؟ آینده فرزندانشان چه می شود؟ وضعیت تحصیل و بهداشت و اشتغال و مسکنشان چه خواهد شد؟ همه در مورد این مسائل نگرانند و در تردید هستند.

اجازه بدهید خاطره ای خدمت شما عرض کنم. یادتان هست وقتی هدفمندی یارانه ها می خواست اجرا شود، چه همدلی در کشور درست شد؟ همه به کمک آمدند. یک کار بزرگ انجام شد، گرچه اجازه ندادند کامل اجرا شود. جلویش را گرفتند و شما می دانید چه کسانی، من نمی خواهم کام شما را تلخ کنم والّا باید یکباره اجرا می شد. اگر بطور کامل به اجرا درمی آمد الان هر نفر ایرانی حداقل 4-3 میلیون تومان در ماه دریافت می کرد. حالا ما نمی خواهیم گذشته ها را یادآوری کنیم، می خواهم آن فضا را بازگو کنم.

ت ت
کدخبر: 219146 تاریخ انتشار
منبع دولت بهار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها