چهره جذاب واقعی حامد سریال لحظه گرگ و میش را ببینید/ تصاویر و بیوگرافی

پاشا رستمی، بازیگر و مدرس زبان انگلیسی، متولد تیر ماه سال ۱۳۶۳ در تهران است.

چهره جذاب واقعی حامد سریال لحظه گرگ و میش را ببینید/ تصاویر و بیوگرافی

پاشا رستمی، بازیگر ۳۷ ساله، با هنرنمایی در نقش حامد شریف در سریال “لحظه گرگ و میش” به شهرت رسید. این سریال یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی سال ۹۷ بود که در ۵۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای برای شبکه سه سیما آماده و پخش شد. بازپخش این مجموعه در حال حاضر از شبکه آی فیلم هر شب ساعت ۲۲ پخش می‌شود.

به گزارش منیبان،  پاشا رستمی، بازیگر و مدرس زبان انگلیسی، متولد تیر ماه سال ۱۳۶۳ در تهران است. او که اصالتاً آذربایجانی است، در پایتخت ایران بزرگ شده است. رستمی فارغ التحصیل رشته مهندسی کشاورزی است و در کنار بازیگری، به تدریس زبان انگلیسی نیز می‌پردازد.

اولین تجربه بازیگری پاشا رستمی به سال ۱۳۸۷ برمی‌گردد، زمانی که در سریال “همه بچه‌های من” به کارگردانی مرضیه برومند به ایفای نقش پرداخت. این سریال سکوی پرتابی برای او بود و استعدادش را به نمایش گذاشت.

biography-pasha-rostami-2

سال ۱۳۸۹ برای پاشا رستمی پرکار بود. او در سریال “آب پریا” به کارگردانی مرضیه برومند، نقشی متفاوت را تجربه کرد و به شهرت بیشتری دست یافت.

با وجود علاقه به ادامه فعالیت هنری، رستمی به کانادا مهاجرت کرد. او در کانادا بیشتر به ساخت تیزرهای تبلیغاتی مشغول بود و در این زمینه موفق عمل کرد.

غربت برای پاشا رستمی قابل تحمل نبود و او به ایران بازگشت. پس از بازگشت، بازیگری را از سر گرفت و در سریال “گمشدگان” در نقش امید وطنخواه بازی کرد.

 

پاشا رستمی از بازیگران مرد ایرانی علاوه بر بازیگری مدرس زبان انگلیسی نیز هست. او از دوران نوجوانی آموزش زبان انگلیسی را آغاز کرده و به دلیل تسلط به زبان فرانسه در کانادا، تدریس این زبان را نیز در برنامه دارد.

پاشا رستمی به ورزش اسکی علاقه‌مند است و به طور روزانه پیاده‌روی و ورزش می‌کند. او همچنین اهل مطالعه کتاب است و در اوقات فراغتش با دوستانش وقت می‌گذراند.

پاشا رستمی مجرد است و فعلا قصد ازدواج ندارد. او می‌گوید خانواده، به خصوص پدر و مادرش، جایگاه ویژه‌ای در زندگی او دارند و در سال‌هایی که در کانادا زندگی می‌کرد، بیشترین دلتنگی را برای آنها داشته است.

ت ت
کدخبر: 222887 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها