تصاویری از ریحانه سادات و هانیه رییسی دختران رئیس جمهور شهید

جمیله علم‌ الهدی استاد دانشگاه در سال ۱۳۴۴ در مشهد به دنیا آمده و پژوهشگر ایرانی و رئیس کمیسیون تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی می باشد. وی دختر احمد علم‌الهدی و همسر شهید ابراهیم رئیسی ریاست قوه قضاییه است‌.

تصاویری از ریحانه سادات و هانیه رییسی دختران رئیس جمهور شهید

به گزارش منیبان، دکتر جمیله علم الهدی آثاری چون مبانی تربیت اسلامی و برنامه‌ریزی درسی و تعالی انسان از دیدگاه مولانا و یاسپرس و مناظره‌هایی در باب علم دینی و …..را به رشته تحریر درآورده است.

پسر-و-عروس-امام-خمینی

وی دانش آموخته رشته علوم تربیتی در مقطع دکترا بوده و در سال ۱۳۸۰ دکترای خود را از دانشگاه تربیت مدرس گرفته و استاد علوم تربیتی دانشگاه شهید بهشتی و رئیس کمیسیون تعلیم و تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی می باشد.

دختر اول رئیس قوه قضاییه دارای ۲ مدرک کارشناسی ارشد علوم اجتماعی از دانشگاه الزهرا و علوم قرآن و حدیث از دانشگاه علوم حدیث شهرری است.

6047620

دختر دوم آیت الله رئیسی نیز دانشجوی کارشناسی رشته فیزیک در دانشگاه شریف است.

ریحانه سادات رییسی ، که به عنوان نماینده حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شرکت کرده بود، درباره سوابق کاری پدرش گفت: ایشان ابتدا دادستان همدان بودند و بعد از آن دادستان کرج شدند. بعد از آن هم به عنوان دادستان تهران انتخاب شدند. ایشان پس از آن به عنوان رئیس بازرسی کل کشور انتخاب شدند،

6047618

وی ادامه داد: پس از آن، رییسی معاون اول قوه قضاییه شد و بعد از آن هم مسئولیت دادستان کل کشور را برعهده گرفتند. بعد از آن هم مسئولیت تولیت آستان قدس رضوی برعهده داشتند و بعد از حدود سه سال هم رئیس قوه قضاییه شدند.

274516_628

در ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ رئیسی برای افتتاح سد قیز قلعه‌سی به آذربایجان شرقی سفر کرد. در مسیر بازگشت در جنگل دیزمار در محدوده عمومی میان ورزقان و جلفا، بالگرد حامل او دچار سانحه شد. سید محمدعلی آل‌هاشم امام‌جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان او در بالگرد بودند.


ت ت
کدخبر: 233738 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها