همسر و دختر واقعی مسعود طلوعی سریال زخم کاری/ عکس

کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در دوازدهمین روز از شهریور ماه 1354 در تهران متولد شد. این هنرمند کشورمان اصالتا اهل تنکابن است و یک برادر به نام کسرا دارد.

 همسر و دختر واقعی مسعود طلوعی سریال زخم کاری/ عکس

به گزارش منیبان، کامبیز دیرباز دانش آموخته رشته بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی است و حضور در دنیای هنر را از سال 76 آغاز کرد.

کامبیز دیرباز پیش از علاقه مند شدن به بازیگری به الکترونیک علاقه داشت و دیپلمش را در این رشته گرفت اما بعدها به بازیگری علاقه مند شد و تحصیلاتش را در زمینه بازیگری گذراند.

Screenshot (45)

کامبیز دیرباز در سال 1387 با یکی از هم دانشکده ای های خود ازدواج کرده و حاصل این ازدواج یک دختر به نام نیاز است. اولین بار خبر ازدواج او را پژمان جمشیدی در فضای مجازی منتشر کرد و با واکنش زیاد هوادارانش روبرو شد.

کامبیز دیرباز از نحوه آشنایی با همسرش می گوید: ” همسرم را در رشته ادبیات نمایشی در همان دانشکده ای که درس می خواندم دیدم ، چندسالی است که همسرم ترجیح داده است به عنوان معلم فعالیت کند.

 همسر من یکی از مهم ترین منتقدان بنده است و همیشه در انتخاب نقش به من مشورت می دهد ؛ با اینکه معلمی رشته سختی است اما همسرم به علت عشقی که از کودکی به معلمی داشته در حال فعالیت در این زمینه است.


ت ت
کدخبر: 234990 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها