ادارات و مدارس فردا دوشنبه ۱۶ مهر ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟

بر اساس وضعیت آب و هوایی احتمال تعطیلی ادارات وجود دارد. شرایط آب و هوایی ممکن است باعث تعطیلی ادارات و یا کاهش ساعت کاری بشوند. تعطیلی ادارات دلایل مختلفی خواهد داشت.معولا تعطیلی ادارات در شرایط بحرانی صورت می گیرد. ​

ادارات و مدارس فردا دوشنبه ۱۶ مهر ماه ۱۴۰۳ تعطیل است؟

به گزارش منیبان، تاکنون خبری جدید درباره تعطیل شدن ادارات و یا کاهش ساعت کاری برای فردا دوشنبه 16 مهر ماه منتشر نشده است. هر لحظه که اطلاعیه جدید صادر بشود ، این خبر به روز رسانی خواهد شد.

بر اساس صحبت‌های کارشناسان هواشناسی درباره وضعیت جوی احتمال تعطیلی ادارات وجود دارد.

رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه هواشناسی سراب در این استان با دمای صفر درجه، سومین شهر و ایستگاه سرد کشور و سردترین شهر استان شد.

محمد امیدفر روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: در این بازه زمانی ایستگاه های هواشناسی فرودگاه اردبیل و توچال نیز با دمای منفی ۱.۵ درجه سانتی گراد اولین و دومین مناطق سرد کشور شدند.

وی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته جلفا با ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهر استان بود و در این بازه زمانی دمای تبریز در گرمترین زمان به ۲۳ درجه و در خنک ترین زمان به ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر رسید.

رییس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: دمای فعلی تبریز ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه کاهش نشان می دهد.

امیدفر، ادامه داد: طی روزهای دوشنبه و سه شنبه موج بارشی ضعیفی از نواحی شمالی استان عبور می کند که احتمالا موجب بارش پراکنده باران در منطقه ارسباران شود.

وی یادآور شد: تا اواخر هفته آینده پدیده جوی قابل توجهی در استان روی نمی دهد و جوی به نسبت پایدار حاکم می شود و دمای هوا در این بازه زمانی به صورت نسبی تا چهار درجه سانتی گراد افزایش می یابد.


ت ت
کدخبر: 240395 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها