همسر واقعی نقش عماد در سریال طوبی/ عکس

​سریال طوبی که با بازیگران بسیار درخشان از تلویزیون درحال پخش است، بسیاری به زندگی شخصی بازیگران این سریال از جمله بازیگر نقش عماد بسیار علاقه مند هستند.

همسر واقعی نقش عماد در سریال طوبی/ عکس

به گزارش منیبان، هومن برق نورد بازیگر سریال های نوستالژی طنز در سریال طوبی نقش عماد هامون همسر اکرم، پدر طوبی، پریزاد و دیبا را ایفا کرده است. بازیگر نقش فیروز مشتاق در سریال پادری در زندگی واقعی خود نیز متاهل است و همسرش جزو چهره های شناخته شده نیست، این زوج زندگی عاشقانه و آرامی را تجربه کرده و فرزندی ندارند. در ادامه تصاویری از همسر واقعی عماد سریال طوبی را مشاهده می کنید.

 

همسر عماد در سریال طوبی نیز یکی دیگر از بازیگرانی است که مورد توجه مخاطبان این سریال قرار گرفته است. همانطور که در مطالب قبلی نمناک با موضوع همسر عماد در سریال طوبی کیست هم اشاره داشتیم، بازیگر نقش همسر عماد در سریال طوبی را اعظم کبودیان بازی میکند. اکرم، همسر عماد در سریال طوبی در حال حاضر 47 ساله است و یک فرزند پسر دارد.

عماد-سریال-طوبی

عماد در سریال طوبی یا همان هومن برق نورد هنرمند مشهور متولد پنجم دی ماه 1348 در تهران است اما اصالتا اهل باکو است زیرا پدربزرگ او از مهاجران باکو به ایران بودند و فامیلی آنها ایازی بود، در زمان جنگ جهانی که به ایران آمدند به پدیده برق علاقه مند شده و نام فامیل خود را به برق نورد تغییر دادند.

او در یک خانواده 5 نفری متولد شد و دو خواهر دارد، هومن برق نورد رابطه خوبی با خانواده و همسرش دارد و در برنامه دورهمی عنوان داشته اگر بتواند یک آرزو را برآورده کند، آن آرزوی همسرش است.

زن-عماد-در-سریال-طوبی

هومن برق نورد در آثاری چون طوبی، شهرزاد، شب های مافیا، ساختمان پزشکان، دودکش، جیران، ساخت ایران، فاکتور هشت، جوجه تیغی، شام ایرانی، آچمز، دادستان، زیرخاکی و... ایفای نقش نموده است.


ت ت
کدخبر: 240699 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها