روزهای قمر در عقرب آبان ماه ۱۴۰۳/ کارهای ممنوعه و مکروه

قمر در عقرب ۱۴۰۳ توسط بسیاری از اختر شناسان، ایامی از سال معرفی شده اند که ماه در گردش خود به دور کره زمین مقابل صورت فلکی عقرب قرار داشته و در حال گذر از آن می باشد. به آن معنی که ماه در گردش به دور کره زمین از نواحی عبور می نماید که به مناطق البروج معروف بوده و از قدیم الایام به ایام شوم معروف بوده و انجام بسیاری از اعمال را در این ایام نیکو نمی دانسته اند.

روزهای قمر در عقرب آبان ماه ۱۴۰۳/ کارهای ممنوعه و مکروه
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان، آگاهی از ایام قمر در عقرب سال از اهمیت بالایی برخوردار بوده چنان که امام صادق (ع) در روایتی فرموده اند:

“مَنْ سَافَرَ أَوْ تَزَوَّجَ وَ الْقَمَرُ فِی الْعَقْرَبِ لَمْ یَرَ الْحُسْنَى”

هر کس در ایام قمر در عقرب ازدواج نموده و یا به سفر برود؛ روی نیکی نخواهد دید.

3010

توصیه می گردد این مطلب از آلامتو را که جدول دقیق روزهای قمر در عقرب ۱۴۰۳ همراه با اعمال و کارهای ممنوعه در قمر در عقرب را تهیه و تنظیم نموده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است را از دست نداده و با ما همراه باشید. امید است مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته و مفید و موثر واقع گردد.

اختر شناسان بابلی ناحیه بروج را به 12 قسمت مساوی “حمل، ثور، جوزا – سرطان، اسد، سنبله – میزان، عقرب، قوس – جدی، دلو و حوت” تقسیم نموده که همانطور که می بینید یکی از آنها برج عقرب نام دارد. قسمتی از هر یک از بروج 12 گانه که 30 درجه می باشد قمر در عقرب نامیده می شود. 

3009

زمانی که ماه در گردش خود به دور زمین در این نواحی قرار گرفته و در حال گذر است؛ اصطلاحا گویند در زمان قمر در عقرب قرار گرفته ایم. علم نجوم شناسی ایام قمر در عقرب را با توجه به اسرار پنهان در این علم همواره زمینه ساز سختی و مشکلات، اضطراب، بدبینی و نحسی دانسته است؛ لذا برای گذار از این ایام بایستی اموری در دستور کار قرار گیرد که در ادامه جدول ایام قمر در عقرب ۱۴۰۲ را آورده و سپس به بررسی امور مرتبط با این ایام خواهیم پرداخت.


ت ت
کدخبر: 242726 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها