سریال ماه رمضانی «رویای نیمه شب» با بازی مه لقا باقری

علاوه بر نادر سلیمانی، نسیم ادبی، محسن قصابیان، سعید شریف، حسن معجونی و مه لقا باقری در این سریال که بهار ۱۴۰۴ روی آنتن می رود بازی می کنند.

سریال ماه رمضانی «رویای نیمه شب» با بازی مه لقا باقری
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان، «رویای نیمه شب» بعد از سریال تاریخی «عشق کوفی» دومین تجربه کارگردانی حسن آخوندپور است. همزمان با روزهای پایانی فیلمبرداری سریال تاریخی «رویای نیمه شب» به کارگردانی حسن آخوندپور نخستین تصویر از نادر سلیمانی منتشر شد.

فیلمبرداری «رویای نیمه شب» در شهرک سینمایی دفاع مقدس انجام می شود و در این سریال نادر سلیمانی نقش میکائیل را بازی می کند، سعید شریف از دیگر بازیگران این سریال هم نقش فتاح را بازی می کند.

سریال «رویای نیمه شب» به نویسندگی سید حسین امیرجهانی بوده که اقتباسی آزاد از رمان مطرح «رویای نیمه شب» نوشته مظفر سالاری است. پیش از این بهاره افشاری، حسن معجونی، مه‌لقا باقری، محسن قصابیان و نسیم ادبی به عنوان بازیگران این سریال معرفی شدند.

محسن قصابیان که در سریال «داریوش» در نقش بهرام خوش درخشید روزهای پایانی بازی اش را مقابل دوربین آخوندپور دارد. البته این کارگردان در سریال «عشق کوفی» آنقدرها در جذب بیننده موفق نبود البته این سریال به نسبت تولیدی رسانه ملی قابل توجه بود. باید دید «رویای نیمه شب» چقدر به تلویزیون برای جذب بیننده کمک می کند.

نادر سلیمانی هم دومین تجربه همکاری با حسن آخوندپور را بعد از «عشق کوفی» دارد.


ت ت
کدخبر: 243661 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها