زهرا سادات مشیر همسر محمدباقر قالیباف است/ سوابق و حکم پزشکیان

همسر قالیباف (زهرا سادات مشیر استخاره) با حکم پزشکیان، به عنوان عضو ستاد ملی زن و خانواده منصوب شد.

زهرا سادات مشیر همسر محمدباقر قالیباف است/ سوابق و حکم پزشکیان

به گزارش منیبان، (زهرا سادات مشیر استخاره  (زاده ۱۳۴۰)، همسر محمدباقر قالیباف است. او دانش‌آموخته جامعه‌شناسی و مدرس دانشگاه است و مدتی به عنوان ریاست دانشکده مدیریت و علوم انسانی واحد تهران شمال دانشگاه آزاد و هیئت منصفه دادگاه مطبوعات نیز فعالیت داشته‌است و فعال حوزه زنان و عضو ستاد ملی زن و خانواده است.

مشیر

مشیر در سال ۱۳۶۱ و در ۲۱ سالگی با قالیباف ازدواج کرد.مشیر همسایه قالیباف بود. دوران دبیرستان را به پایان نرسانده بود که روح‌الله خمینی، صیغه عقدشان را جاری کرد. او در سازوبرگ همسرش سمت مدیریت اداره امور بانوان شهرداری تهران و مشاور شهردار را داشته‌است. البته بنا به ادعای قالیباف، وی در این پست‌ها، حقوقی دریافت نکرده‌است.

مشیر

افزون بر آن، او شعر می‌گوید، نقاشی می‌کند و جامعه‌شناسی می‌خواند. وی پس از نامزد شدن شوهرش در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران ۱۳۹۲ از مدیریت کل امور بانوان شهرداری تهران استعفا کرد تا در صورت انتخاب همسرش حضوری فعال در دولت وی داشته باشد.

محمدباقر قالیباف از سال ۸۴ تا ۹۶ شهردار تهران بود. نقش مشیر در مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا و کمک مالی و در اختیار گذاشتن زمین از طرف شهرداری تهران به این مؤسسه در زمان ریاست محمدباقر قالیباف موجب بررسی این موضوع توسط شورای شهر تهران شد.


ت ت
کدخبر: 244376 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها