درآمد عجیب بازیگری که کوتاه‌ترین نقش تایتانیک را بازی کرد

ماجرای عجیب یکی از بازیگران فیلم تایتانیک که در سال 1997 اکران شد و به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل شده به همراه عکس جدیدی از او مشاهده میکنید.

درآمد عجیب بازیگری که کوتاه‌ترین نقش تایتانیک را بازی کرد

به گزارش منیبان، ریس تامپسون بازیگر نقش پسر بچه ایرلندی در فیلم کشتی تایتانیک جیمز کامرون بعد از 25 سال همچنان چک‌های حق امتیاز دریافت می‌کند. این بازیگر در مصاحبه اخیرش عنوان داشته که سالانه به‌طور معمول چندصددلار برای بازی در فیلم تایتانیک دریافت می‌کند، در حالی که انتظار ندارد بعد از 25 سال بابت بازی در این فیلم پول بگیرد. در طول این سال‌ها تامپسون از حضور خود در تایتانیک جمعاً حدود 30 هزار دلار به دست آورده است و او دیگر بازیگران تایتانیک می‌توانند مبلغ حق امتیاز خود را دریافت کنند و حتی این مبالغ در سال‌های آینده به وارثانشان خواهد رسید.

فیلم تایتانیک به کارگردانی جیمز کامرون با بازی دی‌کاپریو و وینسلت در دوره‌ی اکران به یک پدیده‌ی جهانی تبدیل شد و تا مدت‌ها پرفروش‌ترین فیلم تاریخ بود که توانست از مرز یک میلیارد دلار عبور کند و 11 جایزه‌ی اسکار به خانه برد.

تایتانیک داستان دختری به نام رز را روایت می کند که خانواده‌ی ثروتمندش او را مجبور به ازدواج کرده اند تا با مرد مورد نظر آن‌ها ازدواج کند اما رزدر سفر با کشتی تایتانیک با هنرمندی به نام جک (لئوناردو دی‌کاپریو) آشنایی پیدا می‌کند و آن‌ها عاشق یکدیگر می‌شوند و....

ریس تامپسون در تایتانیک نقش پسر 5 ساله ایرلندی را بازی کرد که با خواهر و مادرش در کشتی تایتانیک غرق شد. او نقش کوتاه اما تاثیر گذاری را ایفا نموده، نقش او تنها شامل سه صحنه و بیان یک جمله بود. ریس تامپسون اکنون مشغول کار به عنوان مدیر بازاریابی برای یک استراحتگاه اسکی و اسنوبورد در ایالت یوتا آمریکا است.


ت ت
کدخبر: 229547 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها