با لباس‌ سرهمی چه کفشی ست کنیم؟ +عکس

در دهه 2010 اصلاحات سبک هیپستر سبب شد تا دوباره لباس‌های سرهمی مد شوند و سبک جدیدی را به استایل افراد اضافه کنند. این لباس‌ها که در گذشته نمادی از یک لباس کاربردی بودند امروزه به عنوان یک سبک مناسب روز تبدیل شدند.

با لباس‌ سرهمی چه کفشی ست کنیم؟ +عکس

به گزارش منیبان، در دهه 2010 اصلاحات سبک هیپستر سبب شد تا دوباره لباس‌های سرهمی مد شوند و سبک جدیدی را به استایل افراد اضافه کنند. این لباس‌ها که در گذشته نمادی از یک لباس کاربردی بودند امروزه به عنوان یک سبک مناسب روز تبدیل شدند. در گذشته تنها در دو مدل لباس سرهمی با آستین و بدون آستین در بازار موجود بودند اما امروزه تنوع طراحی مدرن این لباس‌ها به حد چشمگیری زیاد شده است. در دهه 2020 این لباس‌ها در طیف وسیعی از رنگ‌ها، چاپ‌ها، بافت‌ها و ... تولید می‌شوند و شما می‌توانید از آنها در استایل روزمره خود استفاده کنید. 

تغییرات جدید در طراحی لباس‌های سرهمی سبب شده تا افراد در انتخاب کفش‌های خود نیز وسواس داشته باشند. با این سبک استایل می‌توانید از کتانی‌های راحت یا کفش‌های نوک تیز شیک بهره بگیرید. در ادامه به 6 مدل از کفش‌های مناسب لباس‌های سرهمی اشاره خواهیم کرد.

کفش‌های مناسب لباس‌های سرهمی

1.چکمه‌های رزمی مناسب برای ست با لباس سرهمی

چکمه‌های رزمی به لباس شما جلوه‌ای خاص و جذاب می‌بخشند. از چکمه‌های جلو بسته یا توری می‌توانید برای استایل خود بهره بگیرید. فراموش نکنید که چکمه‌های رزمی راحت و انعطاف بیشتری دارند و شما با آن‌ها در نهایت راحت‌تر قدم برمی‌دارید. انتخاب چرم مشکی کلاسیک برای این مدل چکمه‌ها، ظاهری قوی و بی‌نظیری را به استایل شما هدیه می‌بخشد. بنابراین با استایل چکمه‌های رزمی و لباس سرهمی شما در هر مکانی باشید، حضوری بی‌رقیب را تجربه خواهید کرد. پیشنهاد می‌کنیم مقاله "۲۵ استایل پیشنهادی با اورال یا Jumpsuit برای فصل بهار و پاییز" را مطالعه کنید.

چکمه‌های رزمی مناسب برای ست با لباس سرهمی

2.کفش ورزشی سفید مناسب برای هر استایل

کفش‌های کتانی سفید همیشه ترند هستند. بنابراین شما با هر استایلی آنها را می‌توانید استایل کنید و از زیبایی آن لذت ببرید. نمونه‌ای از این سبک کفش کتانی را برند آدیداس تولید می‌کند که در کناره‌های آن خطوطی به صورت راه راه دیده می‌شود. 

این کفش‌های اسپورت وقتی با کت و شلوار یا لباس سرهمی در هر رنگی ست شوند، ظاهری یکپارچه و شیک ایجاد می‌کنند. به دنبال جزئیات خاص مانند راه‌راه‌های ساده سیاه، رویه‌های پانل‌دار یا زیره‌های بافت‌دار برای خرید این مدل کتانی‌ها باشید تا کفش‌های برجسته و منحصر به فرد داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم مقاله "19 استایل جذاب و کاربردی با کتانی سفید" و "14 راه برای ست کردن کفش آدیداس سامبا" را مطالعه نمایید.

کفش ورزشی سفید مناسب برای هر استایل

3.بوت‌های پنجه مربعی و لباس سرهمی

چکمه‌های پنجه مربعی به لباس سرهمی شما ظاهری منحصر به فرد می‌بخشند. با ایجاد تضاد رنگی میان چکمه‌ها و لباس، حالتی دو رنگ و جذاب ایجاد کنید. رنگ‌های کرم، گندمی و خرمایی برای لباس‌های تیره‌تر مناسب‌اند و این در حالیست که لباس‌های روشن‌تر با چکمه‌های قرمز تیره، آبی یا مشکی جلوه‌ای بی‌نظیر پیدا می‌کنند. 

4.کفش زنانه نوک تیز انتخاب عالی برای هر لباس سرهمی

یک انتخاب عالی و شیک برای هر لباس سرهمی را می‌توان یک جفت کفش زنانه کلاسیک نوک‌تیز دانست. با انتخاب رنگی کم‌رنگ‌تر یا تیره‌تر از لباس، ظاهری هوشمندانه و رسمی ایجاد کنید. رنگ‌های قهوه‌ای به‌ویژه شکلاتی یا گرم به همراه یک کت بلند زیبا سبب زیباتر شدن استایل شما می‌شود. در حقیقت کفش نوک تیز زنانه پایه عالی برای استایل‌های بی‌عیب و نقض است. پیشنهاد می‌کنیم مقاله "با 9 مدل از ترندی ترین کفش‌های بهار 1403 آشنا شوید!" را مطالعه نمایید.

کفش زنانه نوک تیز انتخاب عالی برای هر لباس سرهمی

5.بوت‌های پاشنه‌دار و لباس سرهمی

بوت‌های پاشنه‌دار به‌ویژه مدل‌های نیم بوت به عنوان کفشی کاربردی و راحت شناخته می‌شوند. این بوت‌ها به دلیل دارا بودن پاشنه‌های بلوکی و راحت به حفظ تعادل حین راه‌ رفتن کمک می‌کنند. استایل‌های تخت یا زیره پلت فرم که با چاپ یا بافت لباس و استایل‌تان هماهنگ هستند، ظاهری ساده و شیک برای شما فراهم می‌کنند؛ همانطور که در خیابان‌های هفته مد نیویورک دیده می‌شود. این چکمه‌ها ترکیبی از راحتی و زیبایی را به استایل روزمره شما اضافه خواهند کرد.

 

6.بوت‌های نوک تیز پاشنه‌دار مناسب برای استایل با لباس سرهمی

بوت‌های پاشنه‌دار نوک تیز همانند کفش‌های کلاسیک زنانه، استایل شما را زیباتر و رسمی‌تر می‌کنند. شما می‌توانید نیم بوت‌ها یا بوت‌های ساق بلند تا زیر زانوی نوک تیز پاشنه‌دار را برای استایل جذابتان انتخاب کنید. مدل‌های چرمی تیره یا جیر به‌ویژه در رنگ مشکی کلاسیک گزینه مناسبی برای هر استایل هستند. 


ت ت
کدخبر: 230766 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها