چند مدل ناخن ترند و شیک برای تابستان+ عکس

ناخن‌هایی با طرح‌های تابستانی چون تلالو آفتاب، میوه‌های تابستانی، مدل‌های رنگی رنگی و ... می‌تواند به شما احساس بسیار خوبی دهد.

چند مدل ناخن ترند و شیک برای تابستان+ عکس

به گزارش منیبان، استفاده از ترندهای جدید ناخن برای تابستان 2024 کمک می‌کند تا از روزهای گرم تابستان بیشترین لذت را ببرید. ناخن‌هایی با طرح‌های تابستانی چون تلالو آفتاب، میوه‌های تابستانی، مدل‌های رنگی رنگی و ... می‌تواند به شما احساس بسیار خوبی دهد. در این مطلب می‌خواهیم 7 تا از بهترین ترندهای ناخن برای تابستان 2024 را که توسط مجله ووگ معرفی شده را بررسی کنیم. پیشنهاد می‌کنیم مقاله "10 راهکار مهم و کاربردی برای داشتن ناخن‌های سالم" را مطالعه نمایید.

فرنچ شفاف ناخن ترندی برای تابستان

مانیکور فرنچ کلاسیک بدون توجه به فصل یک ترند همیشگی و جذاب است، اما ترند تابستانی امسال کمی متفاوت‌تر خواهد بود. به جای نمایش تضاد شفافیت بین زمینه صورتی و لبه‌های سفید، مانیکوریست‌ها یک ترکیب نرم و لطیف‌تر به رنگ صورتی نچرال استفاده می‌کنند. اگر ناخن‌ها شما کوتاه‌تر هستند نیز می‌توانید به شکل مشابهی دست پیدا کنید، به طوری که از رنگ دو سه درجه روشن‌تر برای لبه های ناخن استفاده کنید که توهم ناخن طبیعی را ایجاد می‌کند و به همان اندازه نیز شیک و زیباست. پیشنهاد می‌کنیم مقاله "8 میکاپ ترندی مخصوص تابستان!" را مطالعه نمایید. 

فرنچ شفاف ناخن ترندی برای تابستان

فرنچ شفاف ناخن ترندی برای تابستان

ترندی‌ترین مدل ناخن شامپاین کرومی

این مدل ترندی‌ترین و کلاسیک‌ترین مدل ناخن برای 2024 است که با ناخن‌های هیلی بیبر ترند شده است و بسیار محبوب است. مدلی که برای ناخن‌های کوتاه و مربعی به عنوان مدل تابستانی و یا برای ناخن‌های شفاف بادامی‌شکل یک گزینه عالی است و به این ترتیب رنگ کرومی می‌تواند جذابیت واقعی خود را نشان دهد. پیشنهاد می‌کنیم مقاله "5 استایل بی‌نظیری که هیلی بیبر از پوشیدن آن‌ها خسته نمی‌شود" را مطالعه نمایید. 

ترندی‌ترین مدل ناخن شامپاین کرومی

آبی روشن برای ناخن ترندی تابستانی

ناخن‌های آبی روشن همه آن چیزی ست که شما برای تابستان می‌خواهید! احساس آرامش و لطافت را می‌توانید با این مدل ناخن تجربه کنید. اگر به رنگ‌های این چنینی عادت ندارید، می‌توانید ابتدا روی ناخن یکی از انگشت‌های پایتان امتحان کنید و بعد با اطمینان از آن استفاده کنید. پیشنهاد می‌کنیم مقاله "9 مدل عینک آفتابی ترندی برای تابستان 1403" را مطالعه نمایید. 

آبی روشن برای ناخن ترندی تابستانی

رنگ سبز رنگ ترندی برای ناخن

با اینکه در تابستان دیگر نشانه‌های بهار دیده نمی‌شود، اما رنگ سبز امسال بسیار محبوب به نظر می‌رسد. ناخن‌هایی با لبه‌های سبز و به شکل برگ جزو ترندهای جذاب تابستان است. اگر سبز روشن را دوست ندارید، می‌توانید از رنگ سبز نعنایی، لیمویی یا پاستلی استفاده کنید. اگر هم به سایه‌ها و رنگ‌های تیره علاقه دارید و در طول سال از آن‌ها استفاده می‌کنید، می‌توانید سبز تیره را جایگزین کنید.

رنگ سبز رنگ ترندی برای ناخن

صورتی و نارنجی یکی از محبوب‌ترین ترندهای ناخن در تابستان

ترکیب صورتی و نارنجی در کنار هم یکی از محبوب‌ترین ترندهای ناخن در تابستان امسال هستند. می‌توانید ترکیبی خاص بسازید، با فضای منفی، نقطه‌ها یا چرخش‌ها بازی کنید یا روی سایه‌ها تاکید کنید و آن‌ها را داخل هم محو کنید.

صورتی و نارنجی یکی از محبوب‌ترین ترندهای ناخن در تابستان

ناخن‌های کریستالی دیزاین شده

این ناخن‌ها محصول جشنواره‌ها و فرش قرمزها هستند و بسیار جذاب و درخشانند. این ترند ناخن لاکچری را می‌توانید با چسباندن نگین‌های کوچک و براق توسط مانیکوریست داشته باشید. با زدن برق ناخن پس از اتمام کار دیزاین جذابیت آن را چند برابر کنید.

ناخن‌های کریستالی دیزاین شده

لبه‌های رنگین کمانی برای طرح روی ناخن

اگر مانیکور ناخن‌های شما تکراری و خسته‌کننده به نظر می‌رسد، می‌توانید با اضافه کردن لبه‌های رنگی به زمینه ساده جذابیت بیشتری به آن‌ها ببخشید. اگر می‌خواهید طرح ناخن‌هایتان متنوع‌تر باشد، می‌توان لبه هر یک از ناخن‌ها را با یک رنگ متفاوت تزیین کنید. همچنین می‌توانید لبه ناخن‌ها را با دو یا سه تناژ از رنگی صورتی دیزاین کنید که حالت خنثی‌تر و نچرال‌تری دارد.

لبه‌های رنگین کمانی برای طرح روی ناخن

لبه‌های رنگین کمانی برای طرح روی ناخن

ختم کلام

ما در این مطلب ترندی‌ترین ناخن‌ها را برای تابستان امسال به شما معرفی کردیم، البته که دیزاین‌های خاص‌تر و متنوع‌تری هم وجود دارد اما نکته حائز اهمیت این است که آنچه که ترند است، مینیمال بودن و سادگی و پرهیز از استفاده از طرح‌های شلوغ و خسته‌کننده و یا رنگ‌های متنوع است. حالا شما بگویید که کدام یک از این 7 ترند را دوست دارید؟


ت ت
کدخبر: 231647 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها