گوشت کوبی که باعث شهرت جهانی پیرزن 90 ساله شد

پیرزنی ساده و عجیب که در یکی از روستاهای دورافتاده زندگی میکرد پس از مدت ها با گوشت کوب عجیب و غریبش در جهان مشهور شد.

گوشت کوبی که باعث شهرت جهانی پیرزن 90 ساله شد

به گزارش منیبان، نام یک پیرزن 90 ساله در میان اخبار وایرال شده فضای مجازی خود نمایی میکرد؛ پیرزنی که در کمال خوش شانسی 20 سال از یک وسیله مرگبار استفاده کرد بدون آنکه دچار آسیب شده یا خطری او را تهدید کند؛ در واقع ماجرا از این قرار بود که این پیرزن از یک نارنجک منفجر نشده بجای گوشت کوب استفاده کرده بود.

پیرزن 90 ساله چینی پس از اینکه یک روز در مزرعه این بمب منفجر نشده را پیدا کرد بدلیل نداشتن آگاهی کافی، تصور کرد که یک وسیله محکم برای شکستن آجیل و به عنوان چکش میخ پیدا کرده است غافل از اینکه آن وسیله محکم، نارنجک خطرناک منفجر نشده ای بود که هر لحظه میتوانست خطرآفرین باشد.

این زن با نام مستعار Qin به خبرنگاران چینی گفت که 20 سال پیش در مزرعه خود در استان هوبی کار می‌کرده است که متوجه این «تکه فلزی» عجیب با یک دسته چوبی شد. او که متقاعد شده بود این یک چکش قدیمی است، آن را به خانه برده و از آن برای کوبیدن انواع اجسام سخت، از آجیل گرفته تا میخ های فلزی، استفاده کرد.

تمام این سالها او اطلاعی از این موضوع نداشت تا اینکه هفته گذشته گروهی مشغول تخریب خانه قدیمی او بودند که متوجه نارنجک دستی شدند که این مادربزرگ خوش شانس از آن در خانه برای کوبیدن فلفل قرمز، شکستن آجیل و چکش در میخ استفاده می کرده‌.

پس از اینکه کارگران تخریب خانه این زن به مقامات در مورد نارنجک دستی هشدار دادند، ایستگاه پلیس هوانگ بائو به سرعت واحد ویژه ای را اعزام کرد و تأیید کرد که شی مشکوک واقعاً یک نارنجک دستی است که بطرز باورنکردنی آسیبی به زن نرسانده.


ت ت
کدخبر: 232352 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها