یک مرد هیچ وقت این 2 جمله را به همسرش نمی‌گوید

برخی جملات در زندگی مشترک می‌توانند آسیب‌زننده باشند. بهتر است بدانیم چه چیزهایی را نباید به همسرمان بگوییم تا زندگی مشترکمان پایدارتر شود.

یک مرد هیچ وقت این 2 جمله را به همسرش نمی‌گوید

به گزارش منیبان، بعضی از جملات بار مثبت و بعضی از جملات بار منفی دارند و شما اگر این جملات را نشناسید و اثرات آنها را ندانید، ممکن است خواسته یا ناخواسته از آنها استفاده نموده و با دست خودتان رابطه تان را نابود نمایید. این جملات اثرات منفی روی روح و روان افراد به خصوص خانم‌ها دارد، اگر می‌خواهید، زندگی مشترک خوب و پایداری داشته باشید،؛ هیچگاه این جملات را به کار نبرید.

جمله اول:فلانی از تو زیباتره

اولین جمله‌ای که نباید به یک خانم بگویید زیرا اثرات منفی روی روح و روان او دارد، این است که فلانی از تو زیباتر و استایل و تیپ او بهتر از تو است. بخش مهمی از تصویری که یک فرد از خودش می‌سازد، خصوصاً خانم‌ها، در مورد ظاهر و زیبایی خودشان است. وقتی شما به زیبایی او حمله می‌کنید یعنی عزت نفسش را مورد هدف قرار داده و نابود می سازید، وقتی عزت نفس یک زن کاهش پیدا می‌کند، او نمی‌تواند برای شما پارتنر یا شریک عاطفی خوبی باشد پس به خاطر خودتان هم که شده هیچ وقت همسرتان را خرد و ضعیف نکنید.

جمله دوم:دوران مجردی بهتر از متاهلیست

"از رابطه و ازدواج با تو پشیمانم و دوران مجردی بهتر از متاهلیست" دومین جمله ممنوعه ای است که هیچ وقت نباید به همسرتان بگویید البته اگر زندگیتان برای شما مهم است. این جمله را حتی به شوخی به همسر خود نگویید زیرا احساس قدردانی و احساس سپاسگزاری خود را زیر سوال می برید و او احساس می کند که قدرش را ندانسته و زحماتش را نمی‌بینید و خواهان بازگشت به گذشته هستید. با گفتن این جمله احساس شایستگی در همسرتان کاهش می یابد و اگر احساس شایستگی او کاهش پیدا کند به ضرر خودتان و زندگیتان تمام می‌شود.


ت ت
کدخبر: 232566 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها