17 بار بارداری فقط بخاطر مرخصی از سرکار!

یک خانم ایتالیایی با استفاده از بارداری خود به طرز عجیبی بارها دست به کلاهبرداری زد.

17 بار بارداری فقط بخاطر مرخصی از سرکار!

 

به گزارش منیبان، یک زن ایتالیایی متهم به جعل کردن 17 بارداری، 12 سقط جنین طبیعی و 5 زایمان در 24 سال گذشته برای دریافت 110000 یورو (120000 دلار) مزایای زایمان شد. باربارا آیوله 50 ساله در 24 سال گذشته حاملگی های غیرمعمولی داشته است که منجر به سال ها مرخصی زایمان و استفاده از مزایای دولتی شده است. طبق اسناد ثبت شده توسط این زن، او 17 بار بارداری را پشت سر گذاشته است که متاسفانه 12 مورد از آنها به پایان نرسیده است و پنج مورد دیگر منجر به تولد نوزادان سالمی به نام های Benedetta، Angelica، Abramo، Letizia و Ismaele شده است و این در حالی است که هیچ مدرکی از ثبت تولد آنها وجود ندارد و هیچ کس هرگز آنها را ندیده است.

طبق ادعاهای باربارا، او کوچکترین فرزند خود را در دسامبر سال گذشته به دنیا آورد، اما اکنون مقامات ادعا می کنند که او در اواخر بارداری تحت نظر بوده است و آنها مدارکی دارند که نشان می دهد او هرگز باردار نبوده است و همین مدارک حالا آنها را نسبت به ساختگی بودن تمام بارداری های قبلی اش نیز مشکوک کرده و احتمال این وجود دارد که تمام 17 بارداری اعلام شده را برای دریافت بیش از 110000 یورو مزایا و مرخصی از کار، جعل کرده باشد.

شکایات صورت گرفته، پرونده را به شکلی جدی به جریان انداخت و همسر این زن مورد بازجویی قرارگرفت و در اعترافات خود اینگونه گفت:من به خوبی می دانستم که همسرم باردار نیست و به نوعی از کلاهبرداری او آگاه بودم ولی هربار به او هشدار دادم توجهی نکرد.


ت ت
کدخبر: 233240 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها