پاسخنامه تنبل‌ترین شرکت کننده‌ کنکور

سالیانه افراد زیادی در کنکور شرکت می کنند و هرکدام پاسخ های متفاوتی در کنکور ثبت می کنند در این مطلب تنبل ترین شرکت کننده کنکور را بهتان معرفی کرده ایم.

پاسخنامه تنبل‌ترین شرکت کننده‌ کنکور
به گزارش منیبان، کنکور آزمونی مهم و سرنوشت ساز برای بسیاری از دانش آموزان است که در آینده شغلی و تحصیلی آنان تاثیر زیادی دارد. به تازگی نتایج اولیه کنکور 1403 بر روی سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام اموزش کشور قرار گرفته است و آمارهایی مهم از نفرات برتر کنکور وعجیب ترین پاسخ برگ های کنکور در فضای مجازی منتشر شده که مورد توجه قرار گرفته است.

ویدیویی از پاسخ نامه های جالب داوطلبان کنکور در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است. در این ویدیو برخی از داوطلبان به یک سوال هم پاسخ نداده و برخی دیگر تمام گزینه ها را پر کرده اند. برخی داوطلبین با خودکار پاسخ نامه را پر کرده و برخی دیگر در پاسخ نامه با پر کردن گزینه مورد نظر خود، اقدام به کشیدن نقاشی کرده اند و گویا کنکور برای آنان یک شوخی بوده است!

کنکور

تست کنکور

شرکت کننده کنکور

 

از دیگر خبرهای متعلق به کنکور امسال که مورد توجه قرار گرفته این است که میان 30 نفر نخست گروه‌های ریاضی، تجربی و انسانی 22 نفر سمپادی‌ بوده اند و 10 نفر نخست تجربی در مدارس سمپاد تحصیل کرده‌اند و سهم مدارس دولتی بسیار کم است.


ت ت
کدخبر: 234261 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها