قطع دست و پای دختر بیچاره بخاطر سنگ کلیه!

زن جوان 41 ساله در حالی دست و پایش بریده شد که هیچ وقت فکرش را نمیکرد چنین ماجرای دلخراش و دردناکی را تجربه کند.

قطع دست و پای دختر بیچاره بخاطر سنگ کلیه!
به گزارش منیبان، سنگ کلیه مشکلی بظاهر طبیعی است که با یک جراحی ساده و سپری کردن یک دوره درمان مختصر قابل حل است اما برای خانم لوسیندا مالینز 41 ساله، بسیار متفاوت تر آنچه که بتوانید تصور کنید بود و زندگی اش را به شکلی که در ادامه این بخش می خوانید، تغییر داد.

لوسیندا پس از عمل جراحی سنگ کلیه به هوش آمده و متوجه می‌شود که پزشکان دستانش از بازو به پایین و پاهایش را از زانو به پایین همراه با سنگ کلیه از بدن او جدا کرده اند، بله در کمال تعجب و شاید بتوان گفت وحشت، سنگ کلیه منجربه قطع اعضای مهم این زن بینوا شد و میتوان گفت عنوان بی رحم ترین سنگ کلیه تاریخ را به حق به خود گرفت.

بریدن دست و پای زن جوان

 

لوسیندا مالینز، مادر دو فرزند پس از احساس درد و تشخیص سنگ کلیه، ابتدا به بیمارستان فورت لوگان در استنفورد منتقل شد و سپس با آمبولانس به بیمارستان دانشگاه کنتاکی منتقل شد و در آنجا بود که پزشکان یک سنگ کلیه عفونی را در بدن او شناسایی کرده‌اند و آزمایشان نشان داد که لوسیندا از سپسیس رنج می‌برد. وضعیت او به گونه ای بود که برای زنده ماندنش، بایستی دست و پاهایش قطع میشد برای همین پزشکان مجبور به برش هر دو پا و دستانش شدند.

جراحی انجام شد و لوسیندا با کمک خواهرش از بیمارستان به خانه بازگشت؛ تصاویر منتشر شده نشان میداد که با وجود غم عمیقی که در دل این زن وجود دارد سعی کرد با لبخند به خانه باز گردد تا با امید به زندگی ادامه دهد.


ت ت
کدخبر: 234279 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها