کثیف‌ترین همدستی تاریخ!/ زن و مردی که شهر را بهم ریختند

پلیس مشهد، زن و مرد سابقه‌داری را دستگیر کردکه برای دستبرد به خودروها با یکدیگر همدست شده بودند.

کثیف‌ترین همدستی تاریخ!/ زن و مردی که شهر را بهم ریختند

به گزارش منیبان، ماموران کلانتری آبکوه مشهد که برای اجرای طرح، مبارزه با سرقت در محلات، وارد عمل شده بودند، هنگام بررسی موارد مشکوک در حوزه استحفاظی به راننده و سرنشین یک دستگاه پراید سفیدرنگ مظنون شدند که احتمال می دادند به قصد سرقت وارد بولوار خیام شده اند.

به همین خاطر نیروهای گشت انتظامی با دستور سرهنگ روح ا...لطفی(رئیس کلانتری آبکوه) خودروی مذکور را به طور نامحسوس زیر نظر گرفتند و زاپاس یک خودروی دیگر را روی صندلی عقب پراید مشاهده کردند.آنان با این سرنخ مهم، بی درنگ در مسیر حرکت پراید قرار گرفتند و با متوقف کردن خودرو، لوازم سرقتی زیادی مانند 3حلقه زاپاس، جعبه های ابزار و مدارک مربوط به افراد دیگر را کشف کردند.

طولی نکشید که راننده و زنی که سرنشین پراید بود به مرکز انتظامی منتقل شدند و در دایره تجسس مورد بازجویی های تخصصی قرارگرفتند. بررسی‌های مقدماتی نشان داد: «مهدی-ک» از دزدان حرفه‌ای و سابقه داری است که تا حدود 6 ماه قبل در زندان بود و «رویا-الف» نیز سوابق کیفری دارد.

اگرچه 2 متهم سعی کردند مسیر انکار را در پیش بگیرند اما مستندات موجود و سوالات فنی نیروهای کارآزموده تجسس آنان را وادار به اعتراف کرد. این زن و مرد که مدعی بودند فقط برای دستبرد به خودروها با یکدیگر همدست شده اند نه تنها به سرقت از درون خودروی پارک شده در بولوار اندیشه منطقه قاسم آباد مشهد اعتراف کردند بلکه تحقیقات بیشتر بیانگر آن بود که 2 دزد ناهمجنس مدتی قبل به اموال یک منزل در منطقه قاسم آباد نیز دستبرد زده اند که «رویا» هنگام ارتکاب جرم دستگیر شده و «مهدی» از صحنه سرقت گریخته است.

به همین خاطر او تحت تعقیب نیروهای کلانتری قاسم آباد قرار داشت. 2 سارق مذکور در ادامه بازجویی‌ها به 10 فقره سرقت از داخل خودروهای مردم اعتراف کردند اما با توجه به شگرد آنان برای دستبرد به خودروها، بررسی های تخصصی برای کشف سرقت های احتمالی دیگر آنان همچنان ادامه دارد.


ت ت
کدخبر: 234801 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها