بهترین کشورهای خارجی ارزان برای سفر در پاییز

شما برای یک سفر خارجی و پاییز کدام کشور است؟ بدون شک همه ما عاشق سفر به کشورهای خارجی با کمترین هزینه هستیم.

بهترین کشورهای خارجی ارزان برای سفر در پاییز

 

به گزارش منیبان، پاییز بهترین زمان برای تجربه یک سفر مقرون به صرفه به برخی از کشورها است؛ چرا که در این بازه زمانی آب و هوای برخی از کشور‌ها سرد شده و از طرفی تعطیلی کمتر نسبت به تابستان موجب می‌شود تا تعداد مسافران کاهش یابد. از این رو امکان رزرو تور با قیمت مناسب وجود خواهد داشت. همراه ما باشید تا چند مورد از کشورهایی که سفر به آن‌ها در پاییز ارزان است را بشناسید.

وان

اگر می‌خواهید یک مقصد واقعا اقتصادی برای سفر خارجی در پاییز انتخاب کنید وان بهترین گزینه است. تور زمینی و هوایی وان هر دو در این فصل مقرون به صرفه هستند و علت اصلی آن سردی هواست. علت‌های دیگری مانند باز بودن مدارس و نبود تعطیلی در این فصل نیز روی قیمت پایین وان تاثیرگذار هستند. در هر صورت شما می‌توانید این تور را در پاییز با قیمتی عالی رزرو نمایید و از یک سفر ارزان نهایت لذت را ببرید. تور ترکیه لحظه آخر بهترین انتخاب برای سفر پاییز اقتصادی است.

ایروان؛ تور ارمنستان‌گردی با هزینه اقتصادی

سرمای ارمنستان همیشه بد نیست. کاهش دمای هوا در این کشور سبب می‌شود تا هزینه تورهای ایروان به طرز چشم‌گیری کاهش یابد. میانگین دمای پاییز ارمنستان حدود 15 تا 20 درجه سانتی‌گراد است. البته در اواخر پاییز کاهش دمای بیشتری را شاهد هستیم. کشور ارمنستان در این فصل بسیار زیبا و دیدنی است؛ چرا که خیابان‌ها مملو از برگ‌های زرد و نارنجی می‌شود و نم باران و خنکی هوا، همه چیز را برای گشت و گذار و بازدید از جاذبه‌های دیدنی فراهم می‌کند. اگر در این فصل به این کشور سفر کردید، از معبد گارنی، کلیسای جامع اچمیادزین، صومعه خور ویراپ و... دیدن نمایید.

تفلیس؛ یک مقصد تاریخی و مقرون به صرفه

یکی دیگر از کشورهایی که می‌توانید با قیمت مناسب در پاییز تور آن را رزرو کنید، گرجستان و سفر به شهر زیبا و تاریخی تفلیس است. میانگین دمای هوا در این فصل در شهر تفلیس حدود 5 تا 15 درجه سانتی‌گراد است. از این رو حتما لباس‌های گرم همراه خود داشته باشید. کاهش دمای هوا، باز بودن مدارس و عدم تعطیلی در پاییز، سبب می‌شود تا قیمت این تور کاهش یابد. از این رو اگر به دنبال یک سفر اقتصادی هستید به شهر تفلیس سفر کنید و از خلوت بودن شهر و آب و هوای عالی لذت ببرید.

باتومی؛ سفر پاییزی به یک شهر ساحلی

باتومی در فصل پاییز آب و هوای بی‌نظیری دارد؛ اگرچه در این فصل کمی سردتر از بهار و تابستان است؛ اما باد خنکی در کل شهر می‌پیچد. می‌توانید با لباس مناسب به لب ساحل بروید و از تماشای آبی بی‌کران دریا لذت ببرید. از طرفی پیاده‌روی در بلوار باتومی و تماشای مجسمه علی و نینو، بازدید از باغ گیاه‌شناسی باتومی و دیدن برج الفبا لذت شگرفی دارد. چه چیزی بهتر از این می‌تواند باشد که با قیمت مناسب در آب و هوای دلپذیر و خنک پاییزی یک سفر خارجی به مقصد باتومی را تجربه کنید؟ با تور گرجستان لحظه آخر می‌توانید این تور را با قیمت مقرون به صرفه تجربه کنید.

با تورهای اقساطی به ارزان‌ترین روش ممکن سفر کنید

مقاصد ارزان خارجی در پاییز را تا این قسمت معرفی کردیم؛ اما یکی از بهترین راه‌ها برای تجربه سفر ارزان به یک کشور خارجی، تور اقساطی است. بیشتر آژانس‌های گردشگری در فصل پاییز تورهای اقساطی برگزار می‌کنند و می‌توانید با رزرو این تورها تنها بخشی از هزینه تور مدنظر را پرداخت کرده و باقی هزینه را قسط‌بندی کنید.

اگر می‌خواهید ارزان‌ترین تورهای پاییزی به مقاصد خارجی را رزرو کنید، سری به سایت لحظه آخر بزنید. لحظه آخر به عنوان مرجعی معتبر در خصوص برگزاری تورهای مختلف از آژانس‌های گردشگری متنوع، این فرصت را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا با کمترین هزینه یک سفر خارجی خوب را تجربه کنند. از طرفی این مجموعه تورهای اقساطی هم برگزار می‌کند که مطابق با آن 30 تا 50 درصد هزینه را در ابتدا پرداخت می‌کنید و مابقی را به صورت قسطی بازمی گردانید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پکیج‌های پاییزی به سایت این مجموعه مراجعه نمایید. تور ارمنستان، گرجستان و تور ترکیه لحظه آخر را با قیمتی مقرون به صرفه رزرو نمایید.


ت ت
کدخبر: 234805 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها