10 رنگ موی ترند پاییز 2024 که چهره‌تان را تغییر می‌دهد +عکس

شاید شما هم علاقه داشته باشید که رنگ موهایتان را متناسب با ترند پاییز تغییر دهد. در این مطلب قصد داریم ترند موی پاییز 2024 را بررسی کنیم.

10 رنگ موی ترند پاییز 2024 که چهره‌تان را تغییر می‌دهد +عکس

به گزارش منیبان، دوباره داریم به فصل دوست‌داشتنی پاییز نزدیک می‌شویم. همانند آغاز فصل بهار، ترندها در حال تغییرند و برندها در حال ارائه کالکشن‌های پاییز/زمستان هستند و فشن‌شوها و رویدادهای فشن بسیاری از جمله جشنواره ونیز در حال برگزاری است. شاید شما هم علاقه داشته باشید که رنگ موهایتان را متناسب با ترند پاییز تغییر دهد. ما بهار و تابستان امسال را با رنگ‌هایی چون قرمز شرابی، بلوند کره‌ای، بلوند عسلی و حتی رنگ موی نچرال، سپری کردیم و حال در این مطلب قصد داریم ترند موی پاییز 2024 را بررسی کنیم.

رنگ موی بلوند کرمی و طلایی ترند پاییز 2024

اگر قصد دارید در پاییز امسال از رنگ موی جدیدتان لذت ببرید، دفعه بعد که در سالن هستید از آرایشگرتان بخواهید «بلوند کرمی» را بر روی موهای شما امتحان کند. این ترند که از نامش پیداست، راهی برای لذت بردن از آفتاب تابستانی است. این رنگ با نگاهی به ویژگی‌های خاص، سایه‌های شیرین، رنگ‌های کرمی و کاراملی‌شده را با نورهای بالیاژ طلایی و نورهای عسلی ترکیب می‌کند تا جلوه‌ای درخشان داشته باشد. زارا لارسون، خواننده سوئدی و ستاره سابق مجله ووگ اسکاندیناوی، الهام‌بخش اصلی برای این ترند است.

رنگ موی بلوند کرمی و طلایی ترند پاییز 2024

رنگ موی بالیاژ قهوه‌ای، رنگ ترندی برای پاییز

با کمک این رنگ حتی بعد از اتمام تابستان هم می‌توانید بوسه‌های خورشید را احساس کنید. این ترند رنگ موی 2024 که توسط Bianca Ingrosso به اوج رسیده است ، هایلایت‌های ظریف رنگ‌ قهوه‌ای تیره را در قسمت انتهایی به تدریج با کاراملی نرم روشن می‌کند و جلوه‌ای طبیعی و درخشان ایجاد می‌کند. بالیاژ قهوه‌ای‌ را طریق رنگ‌گذاری دقیق به دست می‌آید. این رنگ شامل یک انتقال نامحسوس بین رنگ‌ طبیعی مو و رنگ گذاشته شده است. 

رنگ موی ترکیبی نارنجی گرم به همراه دارچینی، ترند پاییز 2024

به عنوان یک رنگ ویژه برای پاییز 2024، به شما این رنگ ترکیبی را پیشنهاد می‌کنیم. این سایه تند که در موهای Meredith Duxbury، شخصیت تیک تاک دیده می‌شود، رنگ نارنجی گرم و آتشین را با ته رنگ دارچینی ترکیب می کند تا جلوه ای جسورانه داشته باشد. رنگ پایه قرمز_نارنجی است و با لایه‌های برجسته طلایی پوشانده می‌شود.

رنگ موی ترکیبی نارنجی گرم به همراه دارچینی، ترند پاییز 2024

رنگ موی بلوند اسکاندی ترند پاییز 2024

رنگ بلوند اسکاندی یک رنگ واقعا خاص است. این سایه پایه بلوند خاکستری را با سایه‌های روشن یخی ترکیب می‌کند. این رنگ در موهای السا هاسک و ماتیلدا جرف دیده می‌شود.

رنگ موی بلوند اسکاندی ترند پاییز 2024

رنگ موی لاکچری شکلاتی و کاراملی، رنگ ترندی پاییز 2024

اگر به رنگ مویی علاقه‌مند هستید که شما را شبیه به یک میلیونر کند، از این رنگ ترند که بر روی موهای هیلی بیبر می‌بینید، استفاده کنید. چه با پایه شکلاتی مخملی و چه با زیرسازی کاراملی کلید جذابیت این رنگ پرطرفدار در این است که در نهایت براق جلوه می‌کند. که عمق بصری ایجاد می‌کند. برای ایجاد حال و هوای پاییزی‌تر، از  قهوه‌ای گرمتری استفاده کنید.

رنگ موی لاکچری شکلاتی و کاراملی، رنگ ترندی پاییز 2024

رنگ موی مشکی پرکلاغی (Jet black) برای پاییز 2024

 حالا وقت جدایی از بلوندها و برنزهاست. «مشکی پرکلاغی» یک انتخاب رنگی شایسته برای استقبال از این فصل خاص است. این رنگ چشمگیر، سیاهی یکنواختی را ارائه می‌کند که با رنگ‌های جواهرات فصل پاییز هماهنگ می‌شود مانند موهای کایلی جنر. اگر به یک تحول چشمگیر فکر می‌کنید، این رنگ را در نظر داشته باشید. 

رنگ موی مشکی پرکلاغی (Jet black) برای پاییز 2024

رنگ موی ترکیب رنگ بلوند و قهوه‌ای (Bronde)، رنگ موی ترندی پاییز 2024

این رنگ حد واسط بین برنز و بلوند است، شبیه به بلوندی است که به قهوه‌ای شدن تمایل دارد. این رنگ که با باربارا پالوین ترند شده است، واقعا رنگ فوق‌العاده‌ای است و در عین حال نیاز به نگهداری و مراقبت خاصی ندارد.

رنگ موی بلوند اولدمانی، ترندی برای پاییز 2024

 برای رسیدن به یک ترند دائمی و همیشگی از نظر زیبایی شناسی، اولدمانی ما را همراهی می‌کند. البته به جرئت می‌توان گف تعداد کمی از مدل‌ها با بلوند اولدمانی ظاهری جذاب‌تر از فریدا آسن، مدل نروژی پیدا کرده‌اند.

رنگ موی صورتی پاستلی، رنگ ترندی در پاییز 2024

بسیاری بر این باورند که تغییراتی که پس از رنگ کردن مو ایجاد می‌شود، الزاما نباید طبیعی باشد، اگر با این مورد موافق هستید، صورتی پاستلی را از دست ندهید. پیشنهاد ما چیست؟ سایه ملایم صورتی پاستلی مانند تینا لئونگ 

رنگ موی صورتی پاستلی، رنگ ترندی در پاییز 2024

رنگ موی ترافل اسپرسو، رنگ ترندی برای پاییز 2024

اگر می‌خواهید در پاییز امسال از رنگ غنی‌تری استفاده کنید، ترافل اسپرسو بهترین گزینه برای شماست. با الهام از هنرپیشه لیزا ماری کورول، این قهوه‌ای مخملی و مایل به مشکی برای این فصل مناسب است.

ختم کلام

در این مقاله 10 ترند رنگ موی پاییزه به شما عزیزان معرفی شد. همانطور که دیدید، هم‌چنان آثار ترندهای تابستانی دیده می‌شود و به خصوص بلوند، که هم‌چنان نقش پررنگ و مهمی در میان ترندها دارد و گویی متخصصان مد و هیرکالریست‌‌ها هنوز نمی‌خواهند این رنگ را از رده خارج کنند، اما علاوه بر بلوند، رنگ‌هایی چون ترافل اسپرسو یا ترکیب رنگی نارنجی و قرمز و بالیاژ قهوه‌‍‌ای می‌توانند گزینه‌های متفاوت و جذابی برای پاییز 2024 باشند./طراحان لباس


ت ت
کدخبر: 235292 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      • یکی از مهم ترین معیارهای ازدواج سن می باشد. برخی افراد تمایل به ازدواج بدون اختلاف سنی و با دختر یا پسر همسن خود را…