روش خلاقانه مرد جوان برای پول درآوردن!

ماجرای عجیب اما واقعی مردی که در هر مراسم عروسی حضور پیدا کند بی شک آن مراسم بهم خواهد خورد.

روش خلاقانه مرد جوان برای پول درآوردن!

به گزارش منیبان، یک مرد اسپانیایی روشی مبتکرانه برای پول درآوردن ابداع کرده است؛ به این روش که عروسی را به هم می زند و وانمود می کند که معشوقه عروس یا داماد است. شغل ارنستو، مرد میانسالی که پشت این اقدام عجیب و غریب قرار دارد، پس از حضور در یک ویدیوی ویروسی که در فضای مجازی منتشر شده است، تبدیل به موضوع مورد بحث در اسپانیا شده است.

او ادعا کرد که در حالی که بیشتر مردم روز عروسی خود را شادترین روز زندگی خود می دانند، برای برخی این روز یک کابوس است و دوست ندارند به خوبی و خوشی پایان یابد چراکه الزام و اجباری پشت این ازدواج بوده است برای همین با کمک او مراسم را بهم زده و از شر یک ازدواج زوری رها می شوند.

ارنستو با دریافت هزینه پایه 500 یورویی (550 دلار) قول می‌دهد که عروسی مشتری خود را خراب کند؛ به این روش که به عنوان عشق زندگی فرد درخواست دهنده ظاهر شده و از او میخواهد که با هم فرار کنند.

ارنستو در تبلیغ کارش اینطور میگوید:

اگر شک دارید و نمی خواهید ازدواج کنید یا نمی دانید چگونه نه بگویید، دیگر نگران نباشید، من عروسی را برای شما لغو می کنم. شما فقط باید زمان، مکان و تاریخ را به من بگویید و من در مراسم شما حاضر خواهم شد. آنجاست که می گویم عشق زندگی تو هستم و دست در دست هم فرار می کنیم.

ظاهراً این سرویس به عنوان یک شوخی شروع شد، اما پس از غرق شدن در درخواست های طرف های علاقه مند، ارنستو متوجه شد که در حال انجام کار پردرآمدی است. جالب است بدانید علاوه بر هزینه پایه، انجام این کار هزینه های جانبی هم دارد، مثلا هر سیلی 50 یورو ارزش دارد.

باور کنید یا نه، شغل او با هدف بهم زدن عروسی این روزها بسیار محبوب شده است، و ظاهراً وقت و برنامه او تا 2 نوامبر به طور کامل رزرو شده است.


ت ت
کدخبر: 237154 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها