لباس مناسب زیر پالتو چی بپوشم شیک‌تره؟ +عکس

برای استایل های شیک زمستانی بهتر است بدانید که در زیر پالتو و بارانی هایتان چه لباسی بپوشید تا استایل شیک تر و زیبا تری داشته باشید.

لباس مناسب زیر پالتو چی بپوشم شیک‌تره؟ +عکس
پیشنهاد ویژه
به گزارش منیبان، با فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان یکی از دغدغه‌های خانم‌ها این است که زیر پالتوی خود چه لباسی بپوشند؟ اگر این سوال جزو دغدغه های شما در فصول سرد سال است، با کمی تمرین و خلاقیت می‌توانید در ست کردن پالتو با سایر لباس‌ها مهارت پیدا کنید. مهم‌ترین نکته این است که لباسی را انتخاب کنید که به شما احساس راحتی و اعتماد به نفس بدهد. با رعایت نکات گفته شده در این بخش می‌توانید استایل‌های متنوع و جذابی با پالتو خود ایجاد کنید.

بلوز مشکی

بلوز مشکی یکی از آیتم های شیک و جذاب برای زیر پالتو زنانه است. برای افراد دارای شکم بلوز مشکی به همراه شلوار فاق بلند برای زیر پالتو بسیار مناسب هستند.

استایل زنانه

شومیز ساده

شومیز یکی از لباس‌های زنانه بسیار پرکاربرد است که دارای تنوع بسیار زیادی است و در موقعیت‌های مختلف می‌توان از آن استفاده کرد و ظاهری شیک پیدا کرد. زیر پالتو شومیز ساده بپوشید، شومیز ساده در رنگ های مختلفی وجود دارد که باید با رنگ پالتو ست کنید.

دورس و شلوار

دورس ها از لباس‌های محبوب پاییزی هستند که طرفداران زیادی دارند و در سرمای پاییز و زمستان می‌توانند گرمای لذت‌بخشی به شما بدهند. می توانید زیر هودی ست دورس و شلوار بپوشید و شیک تر از همیشه ظاهر شوید.

بلوز بافت

انواع بلوز بافت، ست بافت، بافت راه راه برای زیر پالتو بسیار مناسب هستند. پوشیدن بافت زیر پالتو انتخاب عالی برای روزهای سرد و بارانی است و تنوع و جذابیت زیادی به استایل شما می‌دهد.

بلوز یقه اسکی

در مهمانی های غیر رسمی و دوستانه زیر پالتو بلوز یقه اسکی بپوشید. یقه اسکی زنانه جزو بهترین گزینه‌ها برای پوشیدن زیر پالتو محسوب شده و تنها نکته‌ای که باید در انتخاب به آن توجه داشته باشید هماهنگی میان رنگ یقه اسکی و پالتو است.

استایل زمستانی

بادی همرنگ

بادی گزینه ی خوبی برای زیر پالتو است. لباس بادی، یکی از پرکاربردترین و محبوب ‌ترین انواع لباس‌ها در سال ‌های اخیر بوده و این نوع لباس به دلیل ویژگی‌ های خاص خود مانند راحتی، ظاهر جذاب و همچنین قابل استفاده در مکان های مختلف طرفداران زیادی دارد.

سویشرت

 

می توانید زیر پالتو سویشرت بپوشید تا یک استایل متفاوت داشته باشید، ست کردن پالتو با سویشرت می‌تواند شما را از یک ظاهر یکنواخت و خسته‌کننده نجات دهد.

هودی

پوشیدن انواع پالتو و ژاکت روی هودی یک انتخاب عالی خواهد بود و ترکیب خوبی با هم می‌سازند. برای شلوار هم می‌توانید جین یا چرم بپوشید. انواع کتانی‌ها، اسنیکرها و بوت‌ها هم برای این استایل مناسب هستند.


ت ت
کدخبر: 242637 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها