نامردترین شوهر دنیا/ داستانی که سرتیتر همه خبرها شد

اتفاقی عجیب و باورنکردنی برای این زن مهربان باعث شوکه شدن مردم در سراسر دنیا شد این اتفاق به قدری باورنکردنی بود که در تمامی صفحات مجازی سر تیتر خبرها قرار گرفت.

نامردترین شوهر دنیا/ داستانی که سرتیتر همه خبرها شد
پیشنهاد ویژه

به گزارش منیبان، نورول سیازوانی سال‌ها زندگی روزمره خود را به‌عنوان پرستار همسرش در رسانه‌های اجتماعی ثبت کرد و مشغله‌های معمول خود را به نمایش گذاشت؛ مشغله هایی که شامل تغذیه مرد از طریق لوله بینی معده، تعویض پوشک و کمک به او برای حمام کردن بود.

شوهر نورول در یک تصادف رانندگی مجروح شد و شش سال طول کشید تا دوباره راه برود و در این مدت این زن وفادار در تمام لحظات در کنار او بود اما در کمال ناباوری، این زن که پس از تصادف رانندگی به مدت 6 سال از شوهرش در بستر مراقبت می کرد، اخیراً اعلام کرد که شوهرش او را طلاق داده و پس از بهبودی با زن دیگری ازدواج کرده است.

بسیاری از دنبال کنندگان صفحه این زن مهربان، از شنیدن اینکه شوهر نورول سیازوانی نه تنها پس از بهبودی او را طلاق داده، بلکه با زن دیگری نیز ازدواج کرده بود، شوکه شدند.

این زن نه تنها نسبت به همسر سابقش واکنش بدی نشان نداد بلکه در کمال تعجب در فیس بوک به همسر سابق و زن جدیدش تبریک گفت و نوشت:

به شوهرم تبریک میگم امیدوارم از همسری که انتخاب کرده راضی باشه.

ایفا ایزم(نام همسر جدید شوهر سابق این زن) لطفا مثل من از او مراقبت کن. کار من با او تمام شده‌، حالا نوبت توست که مسئولیت را بر عهده بگیری.

خبر طلاق این زن، رسانه های اجتماعی مالزی را شوکه کرد و بسیاری از کاربران از اینکه دیدند کسی می تواند محبت همسرش را با ترک او جبران کند، تعجب کردند.

00

نورال سیازوانی در مورد دوران پرستاری همسرش اینطور میگوید:

در آن زمان، هر وقت او سرفه می کرد، به شدت می ترسیدم. من هر روز برای او توانبخشی انجام می دادم و خانواده ام هر روز به کمک می آمدند تا بتوانم کمی استراحت کنم. من حتی مجبور بودم وسایل ضروری و مواد غذایی را خودم بخرم.

این زن از مردم خواست که از آزار و اذیت شوهر سابقش و همسر جدیدش دست بردارند و اجازه دهند او زندگی آرامی داشته باشد.

نورالسیازوانی برای در امان ماندن همسر سابقش از موج انتقاد توده‌ها، پست اصلی فیس‌بوک خود را حذف کرد نوشت:

می‌خواهم از همسر سابقم، همسر جدیدش و خانواده‌هایشان بابت پست ویروسی طلاقم در فیس‌بوک عذرخواهی کنم.


ت ت
کدخبر: 244308 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها