همسر یحیی سنوار کیست؟سمر ابو زمر را بیشتر بشناسید

در روزهای اخیر، ارتش اسرائیل ویدئویی را از مخفی شدن یحیی سنوار رهبر حماس و خانواده‌اش در تونل‌های غزه پیش از حمله ۷ اکتبر منتشر کرده است. پس از انتشار این ویدئو، تصاویر همسر سنوار در رسانه‌های اجتماعی بسیار پربازدید شده است. اما از او چه می‌دانیم؟

همسر یحیی سنوار کیست؟سمر ابو زمر را بیشتر بشناسید
پیشنهاد ویژه

 

به گزارش منیبان؛ سمر ابو زمر همسر یحیی سنوار، رهبر سابق حماس که در حمله ارتش اسرائیل کشته شد، با وجود شهرت و نفوذ همسرش، به حفظ زندگی خصوصی خود تا حد ممکن پایبند ماند.

سمر محمد ابو زمر که در سال ۲۰۱۱ در سن ۳۱ سالگی با یحیی سنوار ازدواج کرد، اکنون ۴۴ ساله است. او که از یک خانواده ثروتمند در غزه برخاسته است دارای مدرک کارشناسی ارشد در مطالعات دینی از دانشگاه اسلامی غزه است و تا زمان ازدواجش در همان دانشگاه تدریس می‌کرد.

ازدواج او با سنوار تنها یک ماه پس از آزادی وی از زندان اسرائیل در پی معامله تبادل اسیران گلعاد شلیط صورت گرفت.

سمر، که به عنوان زنی مذهبی توصیف می‌شود، نقابی بر چهره دارد که فقط چشمانش را آشکار می‌کند و به دلیل ایمان عمیقش به همسرش شناخته شده است. این وفاداری او به احتمال زیاد از خانواده‌ای که به شدت با اسرائیل دشمنی دارد، نشأت می‌گیرد.

با وجود ارتباطش با یکی از پرنفوذترین و بحث‌برانگیزترین شخصیت‌های منطقه، سمر همچنان چهره‌ای ناشناخته باقی ماند و زندگی شخصی خود را از دید عموم پنهان نگه داشت. او پس از ازدواجش به ندرت در رسانه‌ها ظاهر شد و همواره تلاش کرد تا زندگی خود را از اخبار و توجهات عمومی دور نگه دارد.

سمر ابو زمر پس از ازدواج با یحیی سنوار، همچنان به تعهدات دینی خود پایبند بود و نقش قابل توجهی در حوزه عمومی بازی نکرد.

 


ت ت
کدخبر: 243179 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها